Karın için çok tekrar az set mi ? az set çok tekrar mı ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve AkrepHan tarafından 29 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    az ağırlık çok tekrar tartışmaları çok ama asıl önemli olan bence çelik gibi bir mide ve iç organ koruması zırh gibi bir kas kütlesi. karın kası (abdominal) için az set çok tekrar mı yoksa az tekrar çok set mi çekilmeli ?
     
  2. desk
    Offline

    desk Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    San Francisco
    bana sorarsan ikisini karıştır maximum set maximmum tekrar sana kalmış :)
     
  3. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    en hızlı ve sağlıklı neticeyi hangisi veriyor
     
  4. SPARTACUS5
    Offline

    SPARTACUS5 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Doctor
    Yer:
    İstanbul
    Setten ziyade tekrar önemli.
    kısa süre dinlenmeler..
    kasın yandığını ve acıdığını hissedene kadar max tekrarlar...(genelde 50 civarı olur)
    ve bitirişte kası öldürmek için 1-2 dk'lik planklar..

    kısa sürede en iyi sonucu almak için..
     
  5. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    ben 35x2 yapıyorum arada 1 dakika veya daha az dinlenerek sonra bu setlerin hepsi bitince acıtana kadar bacakları düz şekilde yapıp çekiyorum normalde dizler kırık 140 tane çekiyorum setli sonra canım acıyıncaya kadar dizler düz çekiyorum kırık olunca daha çok bacaklar göbekten önce ağrıyor ve düz olunca karnım acıyor bunlar bitince yarım saat ağırlık felan ondan sonra 100 tane 20 şer den 5 set crunch yapıyorum bu üst karnı yakıp kavuruyor acıtıyor en sonda dumbell kaldırdığım sehpaya uzaıp arkadan elleimle tutuyorum (kalçalarımın çoğu boşta) ondan sonra bacakları dik bi şekilde kendime çekip aynı zamanda elleri bırakmadan kafamı kaldırıyorum boynum çok az ağrıyor ama asıl acıyı alt karında hissediyorum :)

    sizce programım iyimi ?
     

Sayfayı Paylaş