kalça geliştirme

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve ninamyers tarafından 8 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ninamyers
    Offline

    ninamyers Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    seslamlar
    spor salonunda en etkili kalça geliştirme egersizleri önerileri alabilirmiyim.mesela kalça çalıştığım gün kardiyo yapmalımıyım? çünkü hocalarda ikiye bölünmüş kımi yapmalısın kimisi yapmamalısın diyorr.doğal olarak kafa karışıyor.kardiyo yapılacaksa öncemi olmalı sonramı?
     
  2. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    -deadlift, good morning, lying leg curls, hip thrust, lunge, goblin squat, low bar squat butt wink yaparak (lordoz yapar, kalça çıkık olur.)
    -kardiyo antrenmandan sonra 20-30dk yapılabilir.
     
    technical1967 bunu beğendi.
  3. ninamyers
    Offline

    ninamyers Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    KARDİYO ANTREMANDAN SONRA YANİ.TEŞKKÜR EDERİM
     
  4. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardiyodan sonra kısmen yorgun düşebilirsin. % 100 verimle çalışmayabailirsin. Bu yüzden yeterli sıkılaştırma olmayabilir. Önce kalça egzersizlerini tam güçle yapıp, sonra kardiyo yapman bence daha iyi olur.


    Ben kardiyo yapacaksam, muhakkak ağırlık çalışmasından sonra yaparım. Yoksa deadlift ya da bench press e istediğim maksimum kiloda giremeyebiliyorum.
     
  5. ares1905
    Offline

    ares1905 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Kesinlikle lunge derim. Ben bıraktım o hareketi bildiğin jennifer lopez oluyor gerek yok:)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. sakcag
    Offline

    sakcag Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Turizm
    Yer:
    Istanbul
    Kardiyo kalça geliştirmez bilakis kalçayı küçültür. Gelişim için direnç şart yani ağırlık
     
  7. ninamyers
    Offline

    ninamyers Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    direnç antramanında snradamı yapılmaz diyosunıuz
     
  8. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence, kardiyo şart değil. Ağırlık çalışması zaten yeterli olur.
    Kaldırabileceğin ağırlıklarla squat yapsan, yeter de artar bile.
     
  9. ninamyers
    Offline

    ninamyers Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    işte salonlarda da boyle bi kısmı hayır kesinlikle şart diyo bi kısmı kesinlikle yapma diyo.
    bu işin çokta doğrusu yok sanırım
    teşekkür ederim cvbınız için
     
  10. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Maalesef bu işin matematiği yok. Burada amaç önemli. Kalçayı sıkılaştırmak ise, kardiyoya gerek yok. Ağırlıklarla bunu yapabilirsin. Amaç kilo vermekse, ağırlık çalışmasının yanına kardiyo da eklemek fayda sağlar.
    Amaca göre değişiyor.
     

Sayfayı Paylaş