Kafama takılan sorular var.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve HomeBuild tarafından 30 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. HomeBuild
    Offline

    HomeBuild Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Yer:
    Antalya
    Merhaba

    1-Kaslar ne kadar zamanda hacim kaybetmeye başlar?
    2-Şınav çekerken setler halindemi çekilmeli?
    3-1.Gün
    Gögüs-Karın
    2. Gün
    Sırt-Önkol-Arka Kol
    3..Gün
    Off
    Evde 5kg Dambıllara Calışıyorum bu program nasıl iyimi ?

    Cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.Şimdiden Teşekkürler.
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Amacın ne? Güç mü, hacim mi, kondisyon mu?

    5 kiloluk dumbellerla alacağın hacim çok belli belirsiz olur, acaba kaybeder miyim diye korkacağın bir kas kütlen olmaz zaten, onun için ilk soru hakkında endişelenme.

    Programında bacak yok, omuz yok, çok kötü. İlk güne squat, ikinci güne omuz ekleyebilirsin. Fazla ağırlığın olmadığı için dquatı zıplayarak yaparak yükü arttırabilirsin.
     
  3. freerunning
    Offline

    freerunning Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2013
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    spor salonuna başlaman şart kardeşim evde fazla yol alamazsın
     
  4. HomeBuild
    Offline

    HomeBuild Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Yer:
    Antalya
    :S

    Ah bide bulunduğum yerde spor salonu olsa :S
     
  5. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Bu durumda önerim, bunların yanına daha ağır dumbellar al ve şu programı uygula: http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...s/evde-dumbell-ile-calisma-programi-8567.html

    Eğer bunu da yapamam diyorsan, içi kitap, ansiklopedi, taş, kum torbası vs ile dolduracağın bir sırt çantasını şınavda ve squatta ağırlık olarak kullanabilirsin. Edineceğin bir barfiks demiri veya uygun bir yerde barfiksini geliştirebilirsin. Bu hareketlerde vücut ağırlığıyla 10-12 tekrardan 3 seti çıkartabilecek duruma geldiğinde veya o durumdaysan sırt çantanı içini sana uygun ağırlıkla doldurarak kullanabilirsin. Azim olduktan sonra çözüm bulursun. Youtubeda evde ağırlıksız vücut geliştirmeyi anlatan birçok video bulunduğuna eminim.

    Squatta kardeşini, duruma göre anneni babanı sırtına almayı deneyebilirsin. Çare tükenmez :)
     
    HomeBuild bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş