KİLOLUYUM KAS YAPMAK İSTİYORUM NASIL BİR TAKTİK UYGULAMAM LAZIM ? YARDIMCI OLUN

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve husomen0606 tarafından 15 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. husomen0606
    Offline

    husomen0606 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merabalar,16 yaşında 1.73 boyunda 73 kiloyum.Amacım "Fit bir vucuda sahip olmak ister kas çalışarak olsun ister zayıflayarak amacım fit olmak ama".Yaklaşık 1 haftadır uyguladığım programı anlatıyım ; Diyet yapıyorum ve fitnese gidiyorum.Spor salonunda ilk 30 dk koşu,5 dk kardiyo,40-50 mekik çekiyorum ve göğüs,karın çalıştıran aletlerle ortalama 4 set (15 tane) devam ediyorum.Sondada yaklaşık 20-25 dk kol kası çalışıyorum.Bir günde 2-3 saatimi orda geçiriyorum ve ortalama 3 tane 0,5 litlerik su içiyorum.Hem diyet yaparak,koşarak kardiyo yaparak zayıflarken,hemde kas çalışıyorum.Nasıl bir plan yapmalıyım,nasıl antreman yapmalıyım yardımcı olun abilerim,ablalarım.Cidden kafam çok karışık,şimdiden çok teşekkür ediyorum.

    Dipnot:2-3 günde bir 45 dk basketbol oynuyorum.
    Dipnot2:5 Günde yaklaşık 2 kilo verdim ama bu değerler çok değişiyor bende anlıyamadım.
     
  2. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Evet kafa karisikligi oldugu belli. Imkan varsa salonda hocaya program yaptir onu uygula.

    1. Beslenme programi olarak yag yakma programi uygula.
    2. Butun vucudunu calistiracak bir kas programi takip et.
    3. Antremandan onde kardiyo isinmak icin yap sadece. Kas esnetme yapabilirsin. Veya 15dk hafif tempo kosarsin. Antremana baslayinca dusuk kiloyla baslayip isinirsin. 30dk cok, agirlik calismaya baslamadan gucunu harcamis oluyorsun.
    4. En son antreman bitince 30-60dk arasi kardiyo yap
    5. Basketbol oynadigin gunler ekstradan kardiyo yapmana gerek yok. Ama gercek bir basketbol olsun. Sut atmak degilde mac yapmak gibi.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş