KİLO ALMAK İÇİN BESLENME PROGRAMIM NASIL ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve oguzhanarikan tarafından 3 Ekim 2016 başlatılmıştır.

sizce yeterlimi zayıfım ona göre cevap ?

  1. BENCE GAYET YETERLİ

  2. BENCE YETERSİZ

  3. NORMAL

Birden fazla oy kullanılabilir.
Results are only viewable after voting.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. oguzhanarikan
    Offline

    oguzhanarikan Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2016
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    SELAM MERABA ABİLERİM KARDEŞLERİM KISACA BESLENME PROGRAMIMI YAZICAM YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM . BOY 1.88 KİLO 67 ..
    SABAH KAH: 3-4 YUMURTA - YULAF - SÜT- PEYNİR
    ARA : ELMA
    12- 1 : ÖĞLE: MAKARNA YADA PİLAV- ÇORBA - KÖFTE - PATATES - MANTI - SALATA
    15. : 3.ÖĞÜN : MAKARNA - TAVUK (VEYA GÖĞÜS)
    ANTREMAN SONRASI SHAKE YULAFLI SSÜTLÜ MUZLU
    19 : ANT SONRASI 4.ÖĞÜN : MAKARNA YADA PİLAV - TAVUK VEYA YERİNE GÖĞÜS VEYA PATATES
    ARA : MEYVE
    YATMADAN ÖNCE 9-10 GİBİ BİR TABAK TEKRAR MAKARNA YADA PATATES - LOR PEYNİRİ
    BU PROGRAM VE HAFTADA 2- 3 GÜN ANTREMAN LA İSTEDİĞİM VUCÜDA KAVUŞURUM İNŞALLAH YORUMLARINIZ NELERDİR ? ÖĞÜNLER HEP BİRER TABAK PİLAV YADA MAKARNA . TAVUK VEYA GÖĞÜS DE BİR ER PARÇA .
    --- Mesaj birleştirildi, 3 Ekim 2016 ---
    ADMİN VE BİLGİLİ KİŞİLERDEN YARDIM BEKLİYORUM ANTREMANDA DA İKİ BÖLGE ÇALIŞIYORUM BAZEN 4 ÖĞÜNDE YEDİĞİM OLUYOR .
     
  2. ysfdmr28
    Offline

    ysfdmr28 Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Program iyi inşallah istediğin vucuda kavuşursun.
     
  3. oguzhanarikan
    Offline

    oguzhanarikan Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2016
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Eyvallah sağol kardeşim
     
  4. umpalabas
    Offline

    umpalabas Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Güzel program antremandan önce makarna bulgur pilavı vb. Kesin olmalı spordaki enerji için 4.öğünü de antrenman bittikten 1 saat içinde tüketmeye çalış bir de bu yazdıklarının kalorilerini bi hesaplarmısın bir diğer nokta yağlanma oluyor ise (her hafta kendini gözlemle fotoğraf çek) kaloriyi 100-300 azalt vücut tipine göre

    E2003 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. oguzhanarikan
    Offline

    oguzhanarikan Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2016
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    önce hedefim kilo almak biraz hacimlendiğimi kilo aldığımı göreyim ona göre düzenlicem beslenme düzenimi ilk önceliğim kilo almak sporla beraber tabi
     

Sayfayı Paylaş