iştahsızlık, kötü beslenme ve supplement desteği

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Nightfisher tarafından 1 Mart 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Nightfisher
    Offline

    Nightfisher Üye

    Katılım:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selam arkadaşlar

    1998 yılından itibaren 2 yıl boyunca sürekli olarak VG yaptım ve bıraktığımda 73 kg civarındaydım. VG ye tekrar başladım

    Ölçülerim ve kullandığım besin destekleri şöyle :

    Boy: 178
    Kg: 63
    Yaş:30

    Universail gain fast 3001
    Optimum Whey
    Universal 2700 amino
    Xpro Creatine
    Hardline Glutamine

    iş hayatından ve yalnız yaşamamdan dolayı çok düzenli beslendiğim söylenemez. öğünleri dışarıda yiyorum. bu nedenle 3 öğünden fazla yiyemiyorum çoğu zaman.

    Supplementleri kullanım şeklim :

    sabah kalkınca : 2 ölçek gain fast
    idmandan 1-2 saat önce 2 ölçek gain fast
    idmandan yarım saat önce : 5 gram creatine, 5 gram creatine, 3 kapsül amino (6gr civarı)
    idmandan hemen sonra : 1-2 ölçek whey, 3 kapsül amino
    yatmadan önce 1-2 ölçek whey


    haftanın en az 4 günü idman yapıyorum. idmanlarım 45 dk yı geçmiyor.

    hedefim tekrar 73-75 kg aralığına çıkmak.

    besin desteği kullanımı ile ilgili yorumlarınızı & önerilerinizi yazabilirmisiniz.

    teşekkürler
    saygılar
     
  2. gencebayorhan
    Offline

    gencebayorhan Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    ilk göze çarpan creatine i antreman sonrası na al boş günlerde de kahvaltıyla alabilirsin.benim tavsiyem en az 5 en fazla 7 günlük bir yükleme süreci yap(günde yaklaşık 20 gr.)bazıları gereksiz diyor ama benim şahsi deneyimlerim üzerine yükleme yapıldıktan sonra daha kısa zamanda etkisini gösterdiğini söyleyebilirim.yatmadan önce alacağın whey 2 scoop olmak zorunda değil bir ölçek te kafidir diye düşünüyorum.glutamine bende kullanıyorum kahvaltıdan 30 dk. sonra,idmandan hemen sonra akşam ara yemeğinden 30 dk. sonra ve yatmadan whey ile 1000er mg..bu sayede gh seviyesi gün boyu belirli bir seviyede tutulabiliyor.weight gainer hiç kullanmadım ama mantıken büyümeyi gerektiren karbonhidratların alımı mantığıyla antreman sonrası gainer kullanmanı önerebilirim ama içinde ki protein miktarı ve çeşidi nedir tam bilemiyorum.
    beslenmeyle ilgili eksiklerini sen zaten biliyorsundur daha önce düzenli yaptığından ötürü.
    Maddi durumun el veriyorsa casein tozu edinmeni ,yoksa geceleri bolca lor peyniri yemeni tavsiye edebilirim kütle açısından bariz etki eden bir seçim olacaktır...
     

Sayfayı Paylaş