Her antreman sonunda squat zararlı mı?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Cansins tarafından 25 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Cansins
    Offline

    Cansins Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bayan
    Haftada fix 1 gün yada 2 gün arayla 3/4 antreman yapıyorum 2 günü upper body olmakla 1 gübü lower body yani bacak günü çalışıyorum 1 günde cardio. Ama ben kalçalarımın toparlanmasını daha çok istediğim için her antreman sonunda 3*25 sumo squat ve normal squat ekliyorum antreman sonuna. Sizce sadece bacak gününde yaptığım squat yeterli mi yoksa kalçalarımında dinlenmeye ihtiyacı var mı ben 1-2 gün ara verdiğim için dinlenmesinin yeterli olduğunu düşünüyorum ama antrenörüm gerek yok diyo acaba zorlamamam için mi yoksa gerçekten böyle bir şeye gerek yok mu?
     
  2. servet dağlı
    Offline

    servet dağlı Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2015
    Mesajlar:
    461
    Beğenileri:
    920
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Her antreman sonuna ekleyebilirsin ama hareketleri değiştirerek yapman daha verimli olur(1 gun ara yeterli)
    Her gun antremanimin sonuna leg exention eklemistim 2 ay boyunca sonuc benim icin mukemmel olmustu..
     
    mehmet2576 bunu beğendi.
  3. oviedo
    Offline

    oviedo Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    369
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    upper /lower yerine birer gün ara vermek şartıyla 3 günlük full body yapabilir ve bu sayede 3 gün squat çalışabilirsin. Squat compound bir harekettir ve 48 saat yenilenmeye ihtiyaç duyacaksın. 2 squat antrenmanı arasında 48 saat bırakabilirim dersen upper lower'da da çok faydalı olacaktır, hocanın gerek yok dediğine bakma. 2 ya da 3 squat ağır gelecekse 1 gün squat 1 gün de izole hip raise yapabilirsin. Ayrıca squatı son hareket olarak değil, güçlüyken antrenmanın başında ve 8-12 tekrar aralığında çalışmanı öneririm.
     
  4. Cansins
    Offline

    Cansins Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bayan
    Teşekkürler diğer ay yeni antreman programıma ekleyeceğim bakalım bir de öyle sonuçlara
    --- Mesaj birleştirildi, 27 Aralık 2015 ---
    Biraz üşengeçlilten ve antremanın uzamasını istemediğimden hareketleri fix yapıyordum ama diğer ay değiştireceğim teşekkürler
     
    stefan35 bunu beğendi.
  5. HG!
    Offline

    HG! Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.

    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-26)

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş