Hazırlık Döneminden Sonra Antrenman (Hacim)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve DireNick tarafından 5 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. DireNick
    Offline

    DireNick Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar selam,

    Daha önce dönem dönem kısa ve orta aralıklarla bu sporu yaptım. Yaklaşık 2 yıl ara vermek zorunda kaldıktan sonra, evde yeniden başladım..

    Yaklaşık iki aydır, Pazartesi, Çarşamba, Cuma günleri olmak üzere, Göğüs, Sırt, Ön-Arka Kol, Squat, Karın, Omuz çalıştım. 3x8 şeklinde.

    Boy 1.74 başlangıç kilom 56 idi, Şuan 60 oldum. Hayatımda ilk defa 60'ı gördüm terazide desem inanırmısınız. Yaş:29

    Beslenmeme dikkat ediyorum, fakat 3 ana 2 ara öğün ilk bir hafta denedim olmadı. Çünkü 2 ana öğünü yediğimde 1 ara öğün aldığımda zaten gün bitiyor. Acıkmıyorum acıkamıyorum ve yiyemiyorum. Bunun için Benoxol B12 ve Sipraktin şurup bile aldım ama nafile. Ve şuna karar verdim, Kahvaltı ve Öğle yemeğini çok sağlam yapıp, öğleden sonra atıştırabildiğim kadar. (Akşam ve gece aç olmuyorum) Yatarken mutlaka muz-süt veya ton balığı dikkat ediyorum. Beslenmem bu şekilde.

    True mass gaineri sadece antrenman günleri 1 servisi, ara öğünlerde alarak tüketiyorum. (antrenman öncesi almıyorum aşırı şişkinlik yapıyor)
    Gaspari Creatin yüklemesi tamamlandı şuan her sabah 5gr alıyorum.
    Geçen gün bir tavsiye ile BCAA aldım Gaspari hap şeklinde. 2 tablet antrenman öncesi, 2 sonrası.
    İnanılmaz bir antrenman performansı verdi ve toparlanma inanılmaz. Ben hiç bir suplenti vucudumda bu denli hissetmemiştim.

    Arkadaşlar iki aylık süreçte beslenmem, suplementlerim ve antrenmanlarım hakkımda az çok bilgi sahibi oldunuz.

    Şimdi asıl sorum şu,
    Ocak ayına kadar böyle devam edip, Ocak ayından itibaren evime yakın olan, Levent Loft, Essporto, Mac Kanyon spor salonlarından birine yazılacağım çünkü artık hacim için az tekrar maksimum ağırlık yapmam gerecek ve evde bu imkansız.
    Ben şu şekilde düşündüm siz ne dersiniz?
    Pazartesi günü: Göğüs press, Üst göğüs press, Üst göğüs kelebek. Omuz press, Omuz yana açma, Squat
    Salı günü: Ön kol, Arka kol, Sırt, Karın
    Çarşamba: Normalde dinlenme diyeceksiniz ama ben aktif dinlenmeden yanayım bu yüzden hafif tempoda çok yormadan yüzme düşünüyorum (20dk).
    Perşembe: Pazartesinin aynısı
    Cuma: Salının aynısı
    Cumartesi: Off
    Pazar: 30 dak tempolu koşu+ bol bol açma germe esneme.

    Sizce beslenmem, suplementlerim ve öncesinde yaptığım 3 aylık hazırlık dönemi ile, yukarıda düşündüğüm antrenman yöntemi ile hem dengeli kilo alımı, kas büyümesi yapıp, hemde kapasitemi artırabilir miyim?


    Not: Hareketleri Türkçe yazdım bildiğim gibi.
    İlginize şimdiden çok teşekkür ederim.
     

Sayfayı Paylaş