Hangisi?? Beyin fırtınası yapalım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Poylotunma tarafından 24 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Poylotunma
    Offline

    Poylotunma Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar 6 aylık bir aradan sonra yeniden başladım spora 2 haftalık genel bir çalışmayla hamlığı attım ve artık 2'ye bölünmüş 4 günlük bir programla giriş yapmak istiyorum sizce hangi bileşenler daha uygun? 1)Göğüs/Biceps/Kanat Omuz/Triceps/Bacak 2)Göğüs/Triceps/Omuz Kanat/Biceps/Bacak 3)Göğüs/Biceps/Triceps Omuz/Kanat/Bacak... Sizce 1 mi 2 mi 3 mü? Ya da başka bir fikriniz var mı bildiğiniz gibi bu program p.tes/salı perşembe/cuma şeklinde uygulanıyor..
     
  2. Poylotunma
    Offline

    Poylotunma Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
  3. marsfield
    Offline

    marsfield Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    yeni basladiysan eger compound hareketler yapmalisin. bench press, squat, overhead press, deadlift hareketlerini yap. ama en onemlisi hareketleri dogru yapman. squat ve deadlift cok kolay hareketler degil, youtube dan hareketlerin nasil yapildigini izle. kendini video ya cek.
     

Sayfayı Paylaş