Hangi hareket dah ideal ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve cematac tarafından 22 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. cematac
    Offline

    cematac Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaslar ,
    Ben bu spora duzenli olarak yeni basliyorum.Daha once arasira gidiyordum yani altyapim fena digil ama duzenli gitmedigim icin hatlar belirli degil.Evime de MARCY SM 4000 calisma istasyonu aldim ve 2-4-6-8-10-12 kiloluk 2 ser dumble im var.Simdi benim sorum su olacak ornegin biceps kas grubu icin karsimda 15 20 tane hareket goruyorum bunlardan hangilerini yapmaliyim , hangileri yeni baslayanlar icin daha idealdir.Her kas grubu icin baslangic seviyesinde hangi hareketleri yapmam gerekiyor yazarsaniz cok sevinirim.
     
  2. martini
    Offline

    martini Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    biceps / dumbell curl + preacher curl
    chest / bar. bench press + pec dec
    deltoids / dumbell shoulder press + dum. lat raises
    back / barfix + one arm dum. row
    triceps / pushdown + dum. french
    lover body / dum. squat + lunges
    iyi calısmalar...
     
  3. tyly12
    Offline

    tyly12 Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Biceps icin barbell curl ve hummer curl
    Triceps pushdown ve lying triceps extension yap
    Omuz lateral raise makinada shoulder press
    Sirt icin barfix ilk baslayanlar icin uygun digil bnce martiniye katilmiorum sirt icin lat pulldown genis one arm dumbell row yap
    Gogus icin 3 hareket eger makina varsa incline ve bench presi orda yap yoksa barbellarla yap arayada butterfly yap ii calismalar
     

Sayfayı Paylaş