haftalık antrenman sizce doğru mu ??

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve clades tarafından 16 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. clades
    Offline

    clades Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    116
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    28
    arkadaşlar ben 3 aydır body yapıyorum 16 yaşıdayım 60 kiloyum. haftalık antrenmanım şöyle;
    Pazartesi: dinlenme
    Salı: göğüs önkol
    çarşamba: dinlenme
    perşembe:eek:muz arkakol
    cuma: dinlenme
    cumartesi: göğüs önkol
    pazar:dinlenme
    pazartesi: dinlenme
    salı: omuz arkakol
    çarşamba:dinlenme

    asıl sorum şu şimdi benim haftalık bi programım yok yani mesela cumartesi omuz arkakol yaptıysam diğer hafta göğüs önkol yapıyorum yani her hafta reset atmıyorum. haftanın sonunda ne yaptıysam diğer hafta sonraki bölgelerle devam ediyorum. sizce bu doğru mu yoksa her günün belirli bölgeleri olmalı mı?
    ve benim amacım kilo almak hacim genişletmek. yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. ProjectX
    Offline

    ProjectX Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Programını haftalık olarak değiştirme kasların programına alışsın. 2 ayda bir olmak üzere programını değiştirebilirsin daha faydalı olur. Göğüs-Biceps çalışmak güzel göğüs-triceps yapsak göğüsten çıkınca triceps baya yorgun oluyor
     
  3. clades
    Offline

    clades Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    116
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    28
    anladım teşekkürler. haftada 3 defa antrenman yapıyorum peki sence bunlardan 2 si göğüs-önkol mu olmalı omuz-arkakol mu

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 22:39 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 22:07 ----------

    hafta da 1 kere çalışmak yeter mi yoksa bir bölgeyi 2 kere mi çalışmalıyım
     
  4. tosunpaşa123
    Offline

    tosunpaşa123 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Sırt ve bacakların oldukça iyi sanırım onları çalışmıyorsun.

    Pazartesi: göğüs ön kol
    salı : dinlenme
    çarşamba : omuz arka kol
    perşembe : dinlenme
    cuma : sırt bacak çalış.
    c.tesi pazar da dinlen kilo alıyorsan. Yağ falan varsa vücudunda kardiyo yap.
     
    Son düzenleme: 17 Haziran 2013

Sayfayı Paylaş