Haftada Her kas grubu x2 kez

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Mahmutkrdnz tarafından 23 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Mahmutkrdnz
    Offline

    Mahmutkrdnz Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2016
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Arena Fitness / Trainer
    Yer:
    Adana
    Evet Arkadaşlar Kendi Uyguladığım Programı yazıyorum hareketler deil ama kas grupları günleri sizce eksik yada fazla mı ?
    Pzt:Biceps-Triceps-Mide
    Salı:Omuz-Sırt(kanat)-mide (max deadlift)
    Çarşm:Göğüs-Bacak
    Perş:Biceps-Triceps-mide
    Cuma Omuz-Sırt(kanat)-Mide (Deadlift yapamıyorum)
    Cumartesi-Göğüs-Bacak-Mide
    Pazar OFF (Salon kapalı)
    Kasların günü gelene kadar iyice dinlenmiş oldugunu düşünüyorum haftada x2 kere çalısıyorlar.Yerini Gününü filan değiştirmmi her türlü yoruma açığım.Beslenme elimden gelenin en iyisi definasyondayım 180 gr civarı protein 40-60 carb 20-30 yağ. Ortalama 5 hareket bir kas grubu.
     
  2. HG!
    Offline

    HG! Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Antreman programına hareket sayına falan bir şey diyemeyeceğim sonuçta geliştiğini düşünüyorsan iyidir. Ama günlük 1200-1300 kalori alıyosun, diyetini doğru ayarladığından emin misin?
     

Sayfayı Paylaş