Hacim icin antrenam günlügüm...

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve bill74 tarafından 25 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. bill74
    Offline

    bill74 Üye

    Katılım:
    6 Mart 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar,
    2 yil aradan sonra sagligimi düsünerek spor salonuna gitmeye karar verdim ve 1 ayimi bitirdim. Kondisyonumu arttirmak ve kas gücümü geri kazanmak icin ilk ay kardiyo ve hafif agirlik antrenmani uyguladim. Daha evvel bu sporla ugrastigimdan dolayi cabuk kendimi toparladim.
    Istedigim, karin bölgemdeki yaglari eritip kas hacmi kazanmak, bu yüzden max. agirlik az tekrar yaparak hacim arttirabilecegim ve ayni zamanda da kardio yapip yag eritebilecegim bir program hazirladim. Fakat ne kadar dogru ne kadar yanlis onu sizin tecrübelerinizden duymak ve ögrenmek isterim. Eksik veya fazla varsa lütfen uyarin.Yorum ve elestirileriniz icin simdiden tesekkürler...
     

    Ekli Dosyalar:

  2. cmrsmr
    Offline

    cmrsmr Üye

    Katılım:
    10 Mart 2013
    Mesajlar:
    565
    Beğenileri:
    296
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Trabzon-Ordu
    Valla yağ yakımından pek anlamam öyle bir sorunum hiç olmadı ama hacim istiyorsan bu program çok ağır. Fakat yağ yakımı için bile haftada en fazla 4 antrenman diye biliyorum. Hacim için ideal olan haftada 3 dür bence. Ben define vücudum ve antrenman öncesi 15 dk bisiklet ve ardından 10 dk daha farklı kardiyo egzersizleri uygularım. Ekto olmama rağmen bu kadar kardiyoya giriyorum. Bence yağ yakmak için biraz daha kardiyoya girmen lazım. Hem antrenman öncesi kalbinin temposunu antrenmana hazırlamak açısından iyi olacaktır.
     
  3. _SpinozA_
    Offline

    _SpinozA_ Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cmrsmr in dediği gibi bencede haftada 5 gün antrenman fazla. Pazartesi çarşamba cuma 1er gün dinlenme şeklinde düzenleyebilirsin programini
     

Sayfayı Paylaş