Hacim Çalışmasında Set Sayısı Nasıl Olmalı ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve BoDy41 tarafından 23 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. BoDy41
    Offline

    BoDy41 Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2011
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Hacim Çalışmasına yeni başladım omuz göğüs kol sırt kanat için 10kg dambıl arka kol için 7.5 kg ile çalışıyorum.Set sayılarını büyük kas grubu için 10tekrar 6 set veya 15 tekrar 4 set arasında kaldım küçük kas grubundada 10 tekrar 4 set yada 15 tekrar 3 set hangisi bilemedim yardımcı olursanız sevinirim.
     
  2. voltaj
    Offline

    voltaj Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    934
    Beğenileri:
    259
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    Ankara
    hacim için az tekrar ağır kilo

    3x8 ,3x10 - 4x8 veya piramit set 3 set 12-10-8 veya 4 set 12-10-8-6

    sen 6 set 15 tekrardan bahsediyorsun ki genelde böyle çalışmalar definasyonda yapılır. forumda hacim çalışmaları ile ilgili çok fazla konu var. konu açmadan ilk önce araştır forumu
     
  3. safeo
    Offline

    safeo Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    209
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    3x8 veya 4x8 yap press hareketlerinde 4 şekillendirme hareketlerinde 3 set gir. Yada piramit sistem calıs 12-10-8 şeklinde 8 tekrarın altına düşme ;)
     
  4. purulence
    Offline

    purulence Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2009
    Mesajlar:
    362
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    System Tech.
    Yer:
    Ankara
    3-4 setten şaşma,6 tekrarın altına inme - 12 tekrarın üstüne çıkma, kolay gelsin.
     
  5. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    hacım çalışmasından kasıt : hipertrofi ise bunla ilgili eski yazışmalarda bir sürü şey bulabilirsin...)
     

Sayfayı Paylaş