gogus problemi yardım..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve hakonek tarafından 2 Ocak 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. hakonek
    Offline

    hakonek Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaslar ben 4 aylık sporcuyum 3 ay boyunca gogus programlarımdan iyi verim aldıgımı dusunuyorum.1 aydır yeni bir programa basladım gogus programım söyle

    incline machine 3 set piramit
    incline fly 3x10
    bench press 3 set piramit
    cable cross 3x10

    incline machine denen aleti yaptıgımda kendimi sanki hic gogus calısmamıs gibi hissediyorum butun yuk kollarıma binio sanki omuz calısmıs gibi oluyorum ve bench press tende hic verim alamıyorum kolları asırı yordugum icin.hocaya sordum hareketi dogru yapıyorum zaten sabit makine ve yanlıs yapma olasılıgı cok dusuk.bir onceki programda incline dumbell press calısıyordum ve iyi verim alıyordum.eski programıma geri mi doneyim veya baska bir cozum oneriniz varmıdır ? kollara fazla yuk binmeden ust gogusu nasıl izole edebilirim ?tesekkurler..
     
  2. Crespo
    Offline

    Crespo Yeni Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2006
    Mesajlar:
    608
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    bu sporda 1 tane doğru yoktur , bazen herkezin de doğruları olabilir , sen kendi en iyi hissettiğin şekilde yap , kendi doğrunu yap..
     
    hakonek bunu beğendi.
  3. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Crespo haklısın, dediğin vg.nin temel kaidelerinden fakat herkes kendi doğrusunu yaparsa sen düşün sonunu..özellikle yani başlayanların danışmasında araştırmasında ve danışmasında fayda var..

    öncelikle forumdaki göğüs başlıklarını da incelersen çokşeyler öğreneceksindir..

    3 ay boyunca ne yaparsanız yapın verim alacaksınızdır zaten..bunu sorun etmenize gerek yok..vücudun en iyi tepki verdiği dönemdir..bu dönemde hareketler hala nizami yapılamıyordur ama yinede kas gelişimi daha sonrasına göre yüksek olacaktır..

    düşüşün sebebi öncelikle bu olabilir..

    ikinci olarak hareketleri doğru yapıyor olsanız bile triceps ve omuz programınız zayıf olabilir..özellikle ön omuz , bu kolunuzun daha fazla çalıştığınız hissi verecektir..

    üçüncü olarak gelişim için makine değil serbest ağırlık kullanın..
    çalışırken göğüs kaslarını düşünün, hissedin ve kullanın..

    incline ilk hareketiniz ise 4 set yapın..ve programınıza nizami yapılmak üzere pullover dahil edin..

    dinlenme aralarında göğüs kaslarınızı kısa sürelerle kasın..bu kaslarınızı çok daha iyi hissetmenizi ve kontrol edebilmenizi artıracaktır..
     
    Desperado15 ve hakonek bunu beğendi.
  4. hakonek
    Offline

    hakonek Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    pullover kadar gogusumu iyi hissetigim bir hareket daha yoktu yeni programda olmayınca üzülmüştüm bayagı araya sıkıstıracagım artık tesekkurler :)
     
  5. ErCıN
    Offline

    ErCıN Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    idman sırasında gogusleri hissetmezsin daha ileriki zmn larda mumkun bu

    şimdilik agır bas sadece kollar yanar max kio bas ertesi gun yanma olr ...
     
    hakonek bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş