Gogus Icin Kafa Yoruyorum

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve cagatay tarafından 7 Kasım 2005 başlatılmıştır.

  1. cagatay
    Offline

    cagatay Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2005
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    benım sorunum şu: benim 3.ayım bıttı 4 e gırdım....omuzlarım trıcepslerın ıyı gelıstı tabı bana gore...neyse ben goguste ıstedıgım basarıyı saglayamadım..bunun nedenını bılmıyorum..vede herkes dıyokı bench press ı yaparken gogsundekı kasılmayaı hıssetmelısın dıyo bende boyle bişii olmuyo.kollarım etkılenıyo gıbı..bıde yenı bı program yapmayı dusunuyorum hemen yazayım
    p.tesi : gogus-biceps-sırt
    salı : omuz-trıceps-kanat
    carsamba : dınleme
    persembe : gogus-beceps
    cuma : gogus -bıceps

    burdakı amacım goguslere yuklenmek...cunku gelısmıyo sısmıyo....ozellıkle ustu gogus..ne tavseıye edersınız
     
  2. MK #7
    Offline

    MK #7 Özel Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.270
    Beğenileri:
    1.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    en buyuk yanlısı yaparsın bu calısmayla...haftada uc kez gogus ve biceps herkesin anatomisi farklıdır senın bugun omzun ve ticepsin iyiken oburunun bacagı ıı olur dıerının gogsu ii olur...bu sekılde overtraining olursun ve olanı da kucultursun !!!
     
  3. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    535
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    antreman programın oldukca hatalı,calıstıgın adale grubunu ertesi gun tekrar calıstırman onu gelistirmek yerine geriletir,bundan kesinlikle süphen olmasın..sırt calıstıgın gunun ertyesi gunu kanat( zaten ikisi aynı seydir),gogus ca-biseps calıstıgın ertesi gunude tekrar gogus-biseps calısma..kendine biraz zaman tanı,acele etme sonucta 3 ay cok kısa bir zaman ,omuz ve trisepslerin in gelisimi anotomik olarak hızlı olmus olabilir bu olay goguslerinin gelismedigini gostermez belki gelisimi biraz gec olabilir ama gelismieyecegi anlamına gelmez,endiselenme..gogusu ve bisepsi haftada en fazla 2 gun calıs,eger kas gruplarını haftada iki kez calıstırmayı dusunuyorsan idman programını su sekilde duzenlemen daha iyi olur kanımca pztsi-persembe--gogus ,sırt(kanat),,,salı-cuma--omuz,kol,bacak
     
  4. ultraukala
    Offline

    ultraukala Yeni Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2005
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    Bursa
    böle b,r program yaparsan deil ilerleme daha da kötüsü gerileme yaşarsın.3ay çok kısa bir süreç.EN azında 1yılını doldurduktan sonra nerde gerileme olduğunu görebilirsin.Tamam belkide göğsün geride kalabilir yalnız haftada 4gün göğüs çalışmaylada ileri getmez geriler.Şu programı uygulayabilirsin.Haftada en fazla 4gün çalış.programı ikiye böl.illk gün göğüs-biceps-trsiceps-önback ikinci günde sırt-kanat-omuz-arkabacak-calf..Bence haftada 4gün yeterli..5.günde çalışmak istersen bence ogünede sadece bacak çalış...Bu kadarı yeterli ama...
     
  5. cagatay
    Offline

    cagatay Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2005
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    haklısınız

    dogru soyluyosunuz...gercektende bıraz acele edıyorum galıba...ama program soyle yapcam
    p.tes: gogus-bıceps
    salı: omuz-trıceps
    carsamba: dınlenme
    persemde: gogus-bıceps
    cuma: omuz-trıceps
    cumartesı: sadece bench press vede ınclıne press
    fazladan bi c.tesı az bısey yapsam cok buyuk bı zarar olmaz kanımca...tavsıyelerınız ıcın tesekkur edrım
     
  6. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    535
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    fazladan bi cmtsi yapsan cok bisey olmaz ama,eger yapmassan ve ogun cok iyi dinlenip cok da iyi beslenirsen senın icin cok buyuk faydası olur
     
  7. KaRaTe
    Offline

    KaRaTe Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    73
    Ödül Puanları:
    0
    Göğüs çalışmalarında mutlaka yardım alarak çalış...halteri göğüslerin üzerine değil biraz daha aşağı gırtlak ve göğüsün başladığı yerdeki çukurun üstüne indir.yavaş ve kontrollü ol..

    Trisepslerin kuvvetli ise ağır kiloları presleyecek kuvvetede sahipsin demektir itme işlemlerini triseps yapar göğüste ağır kilo ile çalışmanın sırrı kuvvetli trisepslerdedir.madem trisepslerin kuvvetli o zaman yardım alarak kilo artır göğüs çalışmalarında ve kesinlikle acele çalışma gayet düzgün ve kontrollü çalış.Halteri omuzlardan biraz daha geniş tutmayıda unutma...çünkü omuz genişliğinde tutuyorsan yaptığın çalışma dar pres etkisi verdiği için büyük olasılıkla trisepsler etkileniyordur buda trisepslerin çalışırken göğüslerin zayıf kalmasının sebebi olabilir.

    Göğüslerde kasılma hissetmemenin sebebi çalışmayı vücuda yedirmeden bırakman olabilir
    son 2-3 tekrarı zorlamalı olarak partnerin vereceği destekle kaldırırsan 48 saat içinde kasılma ne demekmiş anlarsın...

    Kolay gelsin.....
     
  8. gymnast
    Offline

    gymnast Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2005
    Mesajlar:
    356
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    0
    barı tutuşun dar ise mümkün olan en geniş şekilde tutmaya çalış. ayrıca benim tahminim hareket boyunca dirseklerini yanlış yerlere kaydırıyorsun ve buda harekete tricepslerinin haddinden fazla dahil olmasını sağlıyor. dirseklerin kuşbakışı görünüşte hiç gözükmemeli, hep barın altında olmalı, yani yere tam 90 derece. buna dikkat ettiğinde eminim sorunu çözeceksindir. hiçbir kasını etkin şekilde art arda çalışma. en az 1 gün dinlendir.
     
  9. cagatay
    Offline

    cagatay Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2005
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    saolun

    verdıgınız tavsıyeler ıcın tesekkur ederım...bıde su ıyı beslen nasıl oluyor..yanı cokmu yemek yıyyım dınlenme gununde nasıl yemekler tavsıye edersınız...zaten dınlenme gununde proteın tozu,creatın,amıno yok ne yıyıp ne ıceyım
     

Sayfayı Paylaş