Gelisimim hakkında sorular

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve 0nder tarafından 22 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. 0nder
    Offline

    0nder Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    arkadaşlar ben suan yenı basladım 1 ay falan oldu. ve son 10 gundurde protein tozu kullanıyorum.Perfect nutrition proplex diye bi protein tozu kilo aldırıcı kullanıyorum.hocam bana dediki bunu kullanırsan 3,5 ayda 8 kılo kas olarak alırsın dedı. bugunden ıtıbaren haftada 4gun +bacak (yani5gün) devam edicem.Üstelik diğer 2 günde futbol ıdmanım oluyo.Hoca bana 9 ölçek alabilirsin dedi ama bana sanki ticarete dökmek ıstıyo gibi geldi ayrıca protein tozu nasıl ıyımı onunla ılgılı bir bilgim bile yok.Bazı arkadaşlarda 3 ölçek alsan yeter diyolar sütle. Afedersınzı ama süt çok gaz yapıyo :) karbonhidratı yuksek bi içecek onerırmısınız.konuyu toparlarsam 1aylık fotoğraflarımı koyucam ve sızden beslenme programıyla bırlıkte protein tozu hakkında goruslerınızı ıstıcem.Ve son olarak hiç bi şekilde body e gıtmeyen arkadaslarmda bıle 'baklava' iskeleti var bende o bile yok.Boyum 1.85 ve kilom 70.boyuma gore kaç kilo olmam gerek :)?.Genel olarak tecrübeli abilerime ve arkadaslarıma danısıp bu sporla ılgılı daha cok bılgı ıstıyorum.TEŞEKKÜR EDERİM BODYFORUMTR AİLESİ.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Kilitlenen konunda aynen yazmıştım...Yinede yazayım ;

    1-3,5 ayda 8 kılo kas olarak alırsın dedı. Kesinlikle yalan ..yok öyle bir dünya

    2- günde taş çatlasın 3 ölçek ,sen günde 9 ölçekten bahsetmiştin..yineliyorum...9 ölçek çooook çok fzla...hocan ne kadar erken bititrirsen o kadar fazla ürün alıcağını düşünerekten öyle bir şey söylüyor..

    3- henüz suplementt için erken diyebilirim...Neden ?

    CEVAP ; Yeni başlayan kişiler ilk 3-4 aylık zmaanda çalışacakalrı programlarda vücudu zaten fazla zorlamazlar,bu zamanda yapılan çalışma programı vücuda ghüç kazandırmak ve vücudu hamlıktan kurtaıp ilerleyen zamanlardaki ağır idmanlara hazırlamak içindir...
    Ve bu zmana içerisinde yapılan idmanlarda sarfettiğin enerji, v.s...sen bunlar günlük beslenmende zaten karşılıyorsun,...

    Ama ilerleyen zmanaalrda ( 3-4 ay sonra) idmanların ağırlaşcağı için evet o zmana düzenli beslenemediğinden ve ek olarak hızlı kilo almak istediğin için elbetteki protein tozu kullanabilirsin...

    Ama özellikle belirtmek istiyorum,bence hocanın deidği ürünü değilde bu forumda suplementler.com diye bir site var..orda sana uygun olanı alabilirsin...önce araştır ..sana yararlı olan hangisi ise onu seç...


    Birde öğrenmek istediğim 2 soru var ;

    1- bahsettiğin protein tozu kaç kilo(lbs ile karıştırma-çünkü sen 5 kilo dedin o 5 kilo 5 lbs olmasın sakın)

    2-fiyatı ne kadar





    başarılar...
     
    Son düzenleme: 22 Aralık 2011
    Cidade de Deus, Rpac ve OMK_01 bunu beğendi.
  3. 0nder
    Offline

    0nder Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    kardeşim aynen ama bi sonuca varamamıştım.

    aynen oraya koydum kullandıgım protein tozunu. kardsm Net weight 5.000g yazıyor.Ayrıca 140 lırayken kendı tanıtıcı dergısınde bızım salona özel 120 lıraya aldım. 5 lbs mı 5 kilomu bılmıyorum ama aynen oraya koydum fotoğrafını.
    evet ayrıca bu sıteyle protein tozunu aldıktan sonra tanıştım. keşke önceden tanıssaydım ve yonlendırdıgınız siteden alsaydım.
    ayrıca bu 5kılo yada 5lbs protein tozu mass olandan ıyı bı beslenme ve ıyı calısmayla kaç kilo alırım tahmının varmı. teşekkürler
     
  4. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Şöyle diyebilirim ; Kilo aldırır o kaçınılmazdır..tabiki düzenli beslenmene devam edeceksin aksatmadan...kilo alırsın..ama burda normal beslenmende yağsız yiyecekleri tercih edeceksin,..

    Neyse ; aldığın kilo 3-5-8 bunu tam olarak bilmeiyz.ancak aldığın kilolar direk kas değildir...dediğim gibi yılda 3-5 kilo ancak alabliyoruz saf kas olarak kilo...


    uzun vadeye yayman lazım..kısa sürede olmuyor vg sporu..

    kolay gelsin...
     
    0nder bunu beğendi.
  5. 0nder
    Offline

    0nder Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    çok teşekkür ederim ilgin için.:) hayırlı geceler bol kaslar:)
     
    demircan256 bunu beğendi.
  6. buraktemiz
    Offline

    buraktemiz Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Amerika Oregon
    Kardesim oncelikle protein tozun yurt disinda bile satilmayan bir protein markasi ki ben Amerika da yasayan biri olarak soyluyorum bunu. Proteinin bittigin de en alta koyacagim linkde ki protein tozunu siddetle oneririm sana suan ben kullaniyorum dunyada da en cok tercih edilen protein tozudur birazcik pahali cunku uretimi avrupa da yyok yanlizca burada uretiliyor ama deger mi dersen inan deger. paran varsa kiy al . Sana spor hocan 9 olcek demisde o olcegin 10 gramlik olcek mi ki 9 olcek demis , bir olcek genelde 30-35 gr arasi protein alir ve bu proteini uzmanlar bile gunde 3 defa alim yeterlidir diyorlar ki ben gunde 2 defa ( Spordan sonra ve yatmadan once ) aliyorum. sakin 3 defa dan fazla alma cunku gun icin de sadece protein tuketmiyorsun , gun icerisinde birsuru yiyecek tuketiyorsun ve o yiyeceklerin eger protein icerdigine de dikkat ediyor olursan gun icerisinde sana yetecek proteini zaten yedigin her besinden aliyorsun ki bende artik hastalik olmusdur markete gittigimde urunun arkasina bakip ne kadar protein icerdigine bakmak . Karin kaslari istiyorum demissin evet cok kolaydir yapmasi ama sabir gerektirir , ben Turkiye de spor salonuna giderken 3 , 4 ay hergun spor salonunda zorluyodum yakiyodum karinimi gene birsey cikmiyodu ama buraya bir geldim , yediklerime dikkat ettim ki yagli yiyecekler yedikce karin kaslarini unut , kosulara basladim cnku karninda bulunan katmani en kolay eritmenin yoludur hafif kosular sonrasin da teker teker geldiler ve dostum her aksam yatmadan once ve her sabah kalkdiginda ( kaldigin da yapmak istemessin bnde istemiyodum usengeclikden ) yaparsan cok verimli olur ve bi 5 ay sonrasinda gorunurler ondan sonraki zamanda o kadar cabuk gelirlerki teker teker sasirirsin asagida bir program yazicam istersen uygularsin yarari olur senin bilecegin is karin kaslariyla ilgili , ve karin kaslarin icin cok guzel birsey biliyorum ; Fistik ezmesi , bunu ekmek arasina surup hergun tuket cok iyidir karin kaslari icin ve cok da protein icerir . Proteini sutle icince cok gaz oluyo demissin bana da oluyo ama az yagli ( %2 veya %1 ) sutle karistir daha iyi olucaktir ki zaten kullanimin dada boyle sutlerle karistirilmasi onerilir

    Her aksam:

    Cross-Body Crunch = 3 set 20 tekrar
    http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/cross-body-crunch

    Tuck Crunch = 3 set 30 tekrar
    http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/tuck-crunch

    bu iki hareketi aksam yatmadna once ve sabah kalkdiginda yaparsan cok yararli olur videolarda goremessen internetten ismini yaz hareketin bulabilirsin ve suna dikkat etmelisin , bu hareketleri her 10 veya 15 gunde tekrar satisini arttir ( ne kadar yapdiginda karnin yanmaya basliyorsa ona gore yap )

    buda soyledigim proteinin linki

    http://urun.gittigidiyor.com/spor/optimum-nutrition-whey-protein-5lb-2-3-kg-48825079

    Bol sans dostum.
     
    demircan256 ve 0nder bunu beğendi.
  7. OMK_01
    Offline

    OMK_01 Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    protein tozunu 5 ay sonra kullanmaya başla
     
    0nder bunu beğendi.
  8. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Değerli üyemiz;

    Konunuz ilgili bölüme taşınmıştır.

    Önceki Bölüm : Üye Fotoları

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme başlık açmaya özen gösteriniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
  9. 0nder
    Offline

    0nder Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Kardeşim ben çok zayıftım. İlk başladıgımda 67 kıloydum sımdı anca 70-70,5 oldum. boyum 1.85. Kemıklerım ultra ince. sanırım bu aldıgım protein tozu değilde kilo aldırıcı .

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 12:58 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 12:48 ----------



    ilk önce eline koluna emegıne sağlık burak dostum.Gerçekten yazdıgın bu bılgıler benım cok ısıme yaradı kardesım.Ben Protein tozumu suplementler.com un facebookdakı sitesine yazdım ve ordan gelen cevap sizin aldııgınz protein tozu değil kilo aldırıcıdır dedi.Ama gınede sanırım salonumdakı hoca beni bi ticari ürün olarak görüyo olmalıkı 9ölçek al dedi.Kardesım bıde ben futbolcu oldugum ıcın haftada 2gunde ıdmanım oluyo o yüzden galiba fazla önerdi.Ayrıca dedigin herşeyi uyguluycam ve cok yararlı gorunuyo hepsi. tekrar yüregine sağlık bol kaslar sanada:)
     
  10. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    forum kuralları der ki forum üylerinden kahinlik beklemeyin...
     
  11. BoDy41
    Offline

    BoDy41 Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2011
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Protein tozu kullarak kas olarak kilo alan görmedim arkadasımda kullanıyordu sadece kilo alıyorsun hacim yapıyor önemli olan düzenli çalışarak içini doldurmak.
     
    0nder bunu beğendi.
  12. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    haftada 5 gun bacakmı çalışıyorsun ? nıye sadece bacak ?

    cevap vermısler bende vereyım hoan yalan söylemiş proteın ıcınde erken vg yapmıyorsan kullanma amacın proteın tozu sihirli birşey değil ek besindir gunluk yemegın sna yeter yetmedıgı yerde proteıne ıhtıyac vardır ama sızın ihtiyacınız yok dıye goruyorum.

    proteını su veya sütle karıştırabılırsın su aslında en ıyısı ama tatsız oluyor
     
    0nder bunu beğendi.
  13. 0nder
    Offline

    0nder Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara

    evet bi nevi öyle hacim kazanmamı soyledı cok zayıf oldugumu soyledi.İlk önce hacım kazanıp sonra ıcını kasla doldurup ve diyete gırıp baklavalar ıcın bişeyler yapıcakmısım bugun konustum daha. ne kadar doğru acaba:)
     

Sayfayı Paylaş