Gelişimin Durması ve Yaş.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ufuk2000 tarafından 10 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ufuk2000
    Offline

    ufuk2000 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    14 Yaşındayım 2 yıl önce spora başladım 90 kiloydum 11 kilo verdim Biliyorum yaşım daha çok küçük kaslarımdaki gelişim neredeyse sıfır :( Beslenmemi protein ağırlıklı karbonhidrat destekli besleniyorum ara öğünlerimi aksatmıyorum en az 8 saat uyuyorum uyumadan önce meyve yiyorum antramanlarımda her kas gurubu için 3 çeşit hareket katıyorum 3X6 şeklinde yapıyorum beni zorlıyacak ağılıklar -son 3 tekrarda zorlayan ağırlıklar- seçiyorum ama gelişim yok.Bunun sebebi yaşım olabilir mi ?
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Öncelikle 2 yıl önce diyorusn 2 yıllık geçmişinde ne yaptığını tam olarak açarsan iyi olur.(Sadece 11 kilo vermedin diye düşünüyorum)
    Uyumadan önce meyve yemek direk yağ oranını artırmak demek buda kas kütlemizin görünümüne engel ve hantal olmamızı sağlayan birşey bunu yapmamanı öneririm.Meyvelerin içinde şeker miktarı var meyve yiyeceksende gün içerisinde öğlen tüket ve çok tüketme.
    Antreman olarak kendin bir program yazıcak bir düzeyde değilsen kesinlikle tecrübesizce program yazma kas gelişimi değil kas yakımı yapabilirsin.Bunada gerileme diyorum dikkatli ol bu konuda.3x6 6 tekrar az hareketine göre her bölgede temel press hareketi varsa örneğin göğüste bench press 3x10 veya 2 yıl geçmişin ne bilmiyorum güzel birşeyse 12-10-10-8 gir.Tabi program mantığı şimdi anlatmam saçma dediğim gibi sen genede kendin program oluşturma.Gelişimin sebebi yaşınla alakalı değil , örnek jeff seid erken yaşta başlamış gelişimi mükemmel tabi ek besin vbz şeyleri var ama olay yaşta değil , doğru antreman , doğru beslenme , dinlenme gibi gibi unsurlara dikkat etmemenizdedir.
     

Sayfayı Paylaş