Gainer kullanmak istiyorum ama?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve sherchie tarafından 20 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sherchie
    Offline

    sherchie Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    evet arkadaşlar
    boyum 189

    kilom 71 (aslında 74 dü.son aylar biraz rahatsızlandım body i bıraktım 3 ay once.O yüzden kilo verdim biraz)
    biraz zayıfım ve tekrardan body e başlamak istiyorum 2 ay yaptım biraz gelişim gordum ama bıraktım malesef . şu anda midemde gastrit ve 12 parmak bağırsagımda iltihap var ilaç falan kullandım ağrı falan gecti tam iyleştimmi bilmiyorum Gainer in bi zararı olurmu bana . şu altın çilekten ölen kadın gibi olmayayım :S ?:mad:
     
    Son düzenleme: 20 Mayıs 2011
  2. ProteinCanavarı
    Offline

    ProteinCanavarı Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle geçmiş olsun. Doktorunuza danışın forumda sorununuza doğru cevabı verebilecek sayılı insan olduğunu sanıyorum ki burdan yapılabilicek yorumlar değildir. Doktorunuza danışmadan asla kullanmayınız. Çoğu supplementte de yazar bu uyarı. Kolay gelsin.
     
  3. sherchie
    Offline

    sherchie Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    tşk ederim doktorumada danışacagım ama fikir almak istiyorum
     

Sayfayı Paylaş