Günlük Beslenme Planım İçin

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve concord53 tarafından 9 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. concord53
    Offline

    concord53 Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    İyi günler sporcu arkadaşlarım. Az çok forum içinde uzun zamandır takip ederek bilgiler almaya çalıştım, vücut geliştirme hakkında bilinçlenmeye ve en doğru şekilde yapmak için birçok yazı, makale ve konu inceledim. Geçen hafta da spora yazıldım. Şu anda istasyon çalışması diye bir çalışma yaptırıyor hocam, 2 hafta sürecekmiş. Bu 2 hafta içindebi günde tüm kas gruplarımı çalıştırıyor. Daha sonrasında günlük bölgesel çalışmaya geçecekmişim.

    Daha ısınma zamanlarında olduğum için protein içerikli beslenmeye ağırlık vermedim. Beyaz ekmek yerine tam tahıllı ekmeğe geçtim. Yulaf aldım fakat henüz yemeye başlamadım daha ısınma zamanı diye. Spora gitmeden 3 saat önce filan güzelce beslendim karbonhidrata önem verdim daha ısınma aşamaları enerji olsun diye. Fakat ısınma zamanı bittikten sonra asıl antremana geçilecek ve beslenme şeklim nasıl olmalı ona karar veremiyor, ne yapacağımı bilmiyorum.

    Bu sene üniversitenin son sınıfına geçtim ve DGS'ye çalışmak için okulda 2. öğretime geçiş yapıcam. Sabahlarına bana vakit kalıyor bayağı sporuda o zamana yerleştirecem. Derslerim 5'te başlıyor ve duruma göre akşam 11'e kadar sürebiliyor. Ben gün içinde almam gereken proteini sabahları almam gerekicek o zaman. Akşam okuldayken birşeyler yiyebilmem hele ki sağlıklı birşeyler yiyebilmem zor olucak. Bu konuda ne yapmalıyım?

    Kuruyemişlerde protein bulunuyormuş ve sindirimi uzun sürüyormuş. Okula gitmeden önce bi paket tuzsuz fıstık alsam iyi olurmu? Okul çıkışındada bi bakkaldan küçük süt alır içe içe giderim eve. 100 gramlık fıstık içinde ne kadar protein olabilir?
     
  2. garbage
    Offline

    garbage Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Rusya Turkiye
    Merhaba Sporu okula gimeden once yap iyi beslen spora gidene kadar.
    kuruyemisde daha cok karbonhidat oranı yuksek protein az diye biliyorum. Cajun mesela.
    Okula yanında ton balıgı goturebilirsin yada protein agırlıklı bir sandvic . ben oyle yapıyorum
     

Sayfayı Paylaş