Güçlenme

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Fantastix tarafından 6 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Fantastix
    Offline

    Fantastix Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2010
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    2 aylık bi body den kalma kaslanma var.Başlangıç için güzel sonuçlar aldım resim koyamıyorm fakat.Son 1aydır gitmiyorum evde kendim 6kg dumbellerimle calısıyorum yani salmadı kendini kaslar.Top oynadığım için bacak kaslarım gelişik durumda.

    Sizden istediğim şu

    Ben omuzlarımı nasıl güçlendirebilirim.Yani top oynarken teke tekde güçlü olmam lazım nasıl bunu sağlarım.Kas gruplarını nasıl güçlendirebiliriz ? Bekliyorum :)

    Boy:1.87
    Kilo:73
    Yaş:17
     
  2. mert77
    Offline

    mert77 Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evde bu hareketi az agırlıklı dambıllarla rahatca yapabilirsin ( zaten yüksek ağırlıkla bu hareket hem çok kasıyor hemde trapezlere daha fazla baskı yapıyor)
    side lateral ( dumbılları yana açma)
    bu hareketi dik duruşla ve öne doğru dik pozisyonda egilerek yaparsan omuzu iyi derecede çalıştırırsın
     
    Son düzenleme: 8 Temmuz 2011

Sayfayı Paylaş