Göbek sorunu - eritilmesi ve kaslandırılması ?? yardım .

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve cazablanka tarafından 9 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. cazablanka
    Offline

    cazablanka Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    herkese merhaba arkadaşlar 8 aydır bu sporu yapıyorum ve ilk başlarda 119 olan belimi 89 cm'e düşürdüm ona bağlı olarakta göbeğimde olan dışarı doğru olan şişkinlik gitti ama hala üzerinde bi 3 5 cm'lik yağ birikintisi olduğu belli ve yaklaşık 6 aydır vücuduma giren yağ miktarını aşırı derecede azalttım sadece ana yemeklerin kendi yağı başka yağlı hiçbirşey yemiyorum .. Asıl soru bu göbeği nasıl eritirim acaba ?? bide şu halk arasında denilen baklavaların çıkma süresine önümüzdeki yaz olarak hayal ediyorum sizce doğrumuyum :)
     
  2. gs01
    Offline

    gs01 Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    yağları kaldırmadığın sürece six pack i görmek zor a32 en zor eriyen bölgede lanet olsun ki göbek. cardio yapıyo musun belirtmemişsin ama mesela antreman olmadığı günler cardio yapabilirsin çeşitli carido yöntemleri var forumda ama tam olarak hangisi etkilidir bilmiyorum çünkü cardio yapmıyorum zayıfım kilo almaya çalışıyorum :D
     
  3. cazablanka
    Offline

    cazablanka Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    kardosuz olmaz tabi =)

    50 x 8 crucnh
    50 x 8 roman charck
    4 dk twister
    20 dk koşu bandı
    15 dk bisikletten oluşan bi cardio programım var
    ve yanlar içinde sopa ile sağa sola yat kalk yapıyorum :)
     
  4. rei
    Offline

    rei Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    Yağı 0 a indirmek yanlıs zaten ana yemekde zeytin yagı oldugu sürece sorun yok bunun dısında yag yakıcı kullanabilirsin bence ama sabır işi 6 pack işte çok zor:D
     
  5. gs01
    Offline

    gs01 Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    vallahi cardio sistemlerinden anlamam ama yağ eritmekte biraz sabır işi yediklerine dikkat et karbonhidratı azalt protein alımını artır felan derken biraz zorlaşıyo iş. gerçi body sporu değil mi ki sabır sporu o zaman herşeye severek katlanacağız :D

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:41 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:36 ----------

    evet 0 yapmak mantıksız ama %10 seviyesinden aşagı inmekte fayda var kas hatları belli olursa güzel olur kanaatindeyim :D
     
    Son düzenleme: 10 Ağustos 2010
  6. rei
    Offline

    rei Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    ahhh ahh bi yapabilsek o hat olayını çok feci iç çekdim nese diorum ben artık saglık için yapıyorum bırakdım görüntüyü belki çok isteyince olmuyo :D
     
  7. gs01
    Offline

    gs01 Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    daha benim için hat olayına çok var önce altyapıyı sağlama alayım hattı sonra belirlerim :D
     
  8. SaGiTTaRiuS
    Offline

    SaGiTTaRiuS Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    BEncede ...

    bende de aynı göbek sorunu var 5cm incelttim 2 ay sonunda ama hala göbek belli ve gittiğim salon eski yani bisiklet ve ya koşu bandı yok o yüzden cardio yapamıyorum..

    bende 10 veya 12 tekrar yapabileceğim ağırlıklarla çalışıyorum hızlı ve 30-45sn dinlenerek 4x12 yapıyorum.

    1.5 ay daha böyle devam edeceğim sonrasında baklavalara yoğunlaşılacak:)
     

Sayfayı Paylaş