Göğüste Hacim ve Sarkma Problemi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve JackGhosen tarafından 17 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. JackGhosen
    Offline

    JackGhosen Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Arkadaşlar herkese merhabalar,
    Forumda tavsiye içeren ve bilgi verilen bütün konuları okudum fakat sorunumla ilgili bir başlık bulamadım, varsa şimdiden özür dilerim.

    Spora başlamadan önce 3 ayda sadece koşarak 15 kilo verdim. Sonra LYS senesi tekrar 15 kilo aldim. Yaklaşık 14 aydır ise düzenli spor yapmaktayım. Fakat göğüs bir türlü toparlanamadığı için geçenlerde jinekomasti korkusu ile genel cerrahiye gittim. Ultrasonda birşey çıkmadı, testesteron normal seviyede çıktı. Doktor göğüs bölgesinde yağ birikimi ve hızlı kilo verme yüzünden sarkma olduğunu söyledi. Göğüsler yeterince hacimli fakat yağdan gözükmüyor, ancak elleyince anlaşılıyor.

    Sizce nasıl bir yöntem ve program uygulamam gerekir ?

    Yaş: 21
    Boy: 1.90
    Kilo: 83

    Uyguladığım Program
    Bench Press 3x10
    Butterfly 3x12
    Incline Dumbell Press 10x8x6
    Dumbell Fly 3x12
    Decline Bench Press 3x12

    Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
     
  2. romeofek91
    Offline

    romeofek91 Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence fotoğraf çekip buraya koyman daha iyi olur ama genede yağ varsa doktorun dediği gibi define olabilirsin programın güzel benim aynı programım 4 hareket yapıyorum ama ben decline yapmıyorum
     

Sayfayı Paylaş