Göğüs ve biceps programım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Avniyigit tarafından 14 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Avniyigit
    Offline

    Avniyigit Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2016
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlarforumu uzun süredir takip ediyordum yeni kayıt oldum .3 aydır bb yapıyorum bu süreçte 63 k.g. dan 68 kg a ulaştım kollarım 27 cm den 30 cm oldu.
    Göğüs programım:
    Bench press 4×10
    İncline bench press 4×10
    Decline bench press 4×10
    Dumbell bench press 4×10
    Pullover 4×10 sırasıyla bu şekilde benim sorum forumda üst üste press hareketleri yapılmaz diye okumiştum bu programı hoca verdi bana sizce doğrumu bu program ?
    Birde biceps programım şu şekilde
    Alternate dumbell curl
    Preachure curl
    Barbell curl(geniş tutuş)
    Bu programıda bir aydir uyguluyorum. Dogrumudur sizce program ve de alternatif program neler olabilir? Pazular zor gelişiyo bunun nedenide ne olabilir acaba(hareketleri nizami yapıyorum).
     

Sayfayı Paylaş