Göğüs kaslarını geliştirmek için basit ama etkili program

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Jr_Seid tarafından 20 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Jr_Seid
    Offline

    Jr_Seid Üye

    Katılım:
    18 Mart 2015
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Emekçi
    Yer:
    Esenler, İstanbul
    Merhaba arkadaşlar kendimde uyguladığım bu programı sizlerle paylaşmak istiyorum ve yeni başlayanlar içinde dört dörtlük bir programdır
    1. İnchline bench press
    2.İnchline dumbbell bench fly
    3.bench press
    4.Flat bench dumbbell fly
    5. Dips (Triceps'te geliştirir)
    6.Decline dumbbell flys
    İlk önce hareketleri nizami yapmaya alışın sonra ağırlık artırım unutmayın ağır basmak her zaman için etkilidir ve beslenmenize iyi dikkat edin programı uyguladıktan sonra hiç yoktan en ucuz protein olan yumurta yiyin ve bir tüyo daha vereyim arkadaşlar programınızda göğüs girmeden 1 gün önce spor yapmayın dinlenin ve daha ağır girebilmeniz için unutmayın kaslar %30 dinlenerek gelişir yardımcı olabildiysem ne mutlu bana iyi eğlenceler :)
     
  2. Hıfzullah
    Offline

    Hıfzullah Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    3 fly yerinr 3 press daha etkili
     
    Jr_Seid bunu beğendi.
  3. Jr_Seid
    Offline

    Jr_Seid Üye

    Katılım:
    18 Mart 2015
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Emekçi
    Yer:
    Esenler, İstanbul
    Press hacim olarak etkili haklısın sadece alt göğüs için press yazmadım bro dips ve fly var alt göğüs için bunlarda etkili dips'i kendi vücut ağırlığıyla yaptığı için hacim alınabilir
     

Sayfayı Paylaş