Full Body Çalışmak

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve emreksk12 tarafından 12 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. emreksk12
    Offline

    emreksk12 Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar,

    Ecto vücut tipinde ince yapılı daha önce ufaktan bir salon geçmişi olan arkadaşınızım. Amacım hacimlenmek. Kısa bir dönem split programlarla biraz kilo alıp çeşitli nedenlerden dolayı bıraktım. Şimdi tekrardan adam akıllı bir başlangıç yapmak istiyorum. İnternette biraz araştırma yaparak şu programda karar kıldım. Ancak kafama takılan programda arka kol hareketi yok ? Bu kafamı kurcalıyor

    İlk 1 hafta 2 set daha sonra 4..

    Squat 2 X 10
    Bench Press 2 X 10
    Bent-Over Row 2 X 10
    Overhead Press 2 X 10
    Romen Deadlifti 2 X 10
    Barbell Curls 2 X 10
    Calf Raises 2 X 10



    Buradaki tecrübeli arkadaşlardan program hakkında görüşlerini merak ediyorum.
     
  2. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Güzel bir program ama kolda ekllemelisin 2 setle değil 10x3 ile başla yada kilo artırarak çalış örnek 12 10 8 6
     
  3. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Başlangıç için bench press ve overhead press tricepsi yeterince çalıştırır. Formun yükselip daha yoğun çalışabileceğini hissettiğinde triceps ekleyebilirsin.
     
    mtbowded2 bunu beğendi.
  4. alifurkan1
    Offline

    alifurkan1 Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2011
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18

Sayfayı Paylaş