Fit vücut öğün önerileri

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve tech tarafından 31 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. tech
    Offline

    tech Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    6 öğünlük bir yemek programı hazırlamayı düşünüyorum ama dergilerden ve yabancı kaynaklardan bulduğum programları hazırlaması çok zahmetli (Kahvaltıda ıspanaklı omlet gibi)

    Yağ yakmak , kaslanmak ve baklavaları ortaya çıkarmak için öğün tavsiyeleriniz neler?

    Sabahları mantar ve %0yağ sütle (protein açısından zengin oldukları için) omlet hazırlamayı düşünüyorum ama kaç yumurtadan olmalı onu bilmiyorum (kolestrol gibi zararları var) . Ayrıca kullanılacak yağ ve pişirme şekli nasıl olmalı sizce?

    Ara öğünlerde bir avuç fındık yemeyi düşünüyorum

    Öğle yemeğinde light ton balığı (protein açısından oldukça zengin) yemeyi düşünüyorum (Normal tonda yağ 8g iken light tonda ise 0.4g)

    Tüm öğünler için önerilerinizi bekliyorum teşekkürler :)
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    her gunde ton balıgı yenmez onlardada civa var tek yemek çeşitiyle beslenmeyın

    bazen balık ımkanın varsa taze balık pısır ızgara yap fırında veya tavada kendı yagında pısır buyuk balıkları kendı yagında yapabılırsın

    tavuk etı kırmızı et yanı tek bır besın içinde kalma pek sağlıklı olmaz

    ara öğünlerdede bazen kuruyemiş tuket bazen meyve tuket bazen sebze salata tuket
    hep aynı şeylerı yeme yanı vucudun hepsıne bellı oranda ıhtıyacı var

    kahvaltıda lor peynırıyle omlet yapabılırsın çok önerıyorlar tadı guzel oluyor proteın olarakta ıyı bır besın olmus oluyor yulaf ezmesıde tuketebılırsın kahvaltıda ıyı olur gune başlarken ıyı bır enerjı verır bolcada lif ıcerır hem gec acıkırısn hemde sındırım yolların ıyı çalışır

    akşam yemegınde karbonhıdrat koyma sadece proteın içeren bır ogun olsun akşam evde oturuyosanız enerjıye ıhtıyac yok bosuna depo edılır.
     
    tech bunu beğendi.
  3. tech
    Offline

    tech Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Omleti kaç yumurtayla nasıl hangi yağla yapmalıyım ?
     
  4. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    kılo almamak ıcın yağsız yapıyorum tavaya yapışmıyor lor la bırlıkte tadıda çok güzel ouyor hem lor peynırını yeme işkencesınden kurtulmuş oluyorum:)

    ben 3-4 yumurta kullanıyorum tam yumurta kişiden kişiye degısır dıye dusunuyorum
     

Sayfayı Paylaş