evde omuz ve göğüs geliştirme

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve oguz006 tarafından 30 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. oguz006
    Online

    oguz006 Guest

    Merhaba arkadaşlar elimde 50 kg ağırlık seti var evde omuz ve göğüs geliştirmek istiyorum şimdi siz forumda arat bulursun diyeceksiniz ama araştırdım buldum ama sırasını nasıl yapacağımı tam bilmiyorum yada hangi günler ne aralıkla yapacağımı.hangi hareketlerden daha iyi verim alacağımı bilmiyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim.
     
  2. darknesssword
    Offline

    darknesssword Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    586
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Aydın
    Omuz ve gögus dışında bir bölge çaliştirmayacakmısın?
    çaliştiriyorsan,
    ben şuan şu idmanı yapıyorum:
    pazartesi: gogus(4 hareket)-biceps(4 hareket)
    salı: omuz(4 hareket)-triceps(4 hareket)
    carsamba: off
    persembe:sırt(3 hareket)-bacak(4 hareket)
    cuma: omuz(2 hareket)-biceps(3 hareket)-trıceps(2 hareket)

    kucuk kas gruplarının haftada 2 gun calısması gerektıgını dusunerek bu programı yapıyorum.

    omuz için:
    dambıl omuz pres 4 set 8 tekrar
    military press 4 set 8 tekrar
    dambıl omuz yana 3 set 8 tekrar
    oturarak dambıl yana 3 set 8 tekrar

    gogus icin:
    bench press 4 set 8 tekrar
    d. fly 4 set 8 tekrar
    d. incline fly 3 set 8 tekrar
    d. pullover 3 set 8 tekrar

    cumaları ise omuz icin sadece
    dambıl omuz pres ve omuz yana yapıyorum.
     
  3. oguz006
    Online

    oguz006 Guest

    aslında göbeğimde var ama göbek eritmek forumda okuduğum kadarıyla başlı başına sorun ben sadece üst bölgem biraz gelişsin istiyorum omuzlarım geniş değil onun için bira göbeği gibi duruyor ve bu durum beni çok üzüyor. kilom 73 ama göbek var yediklerim direkt göbeğe gidiyor bacaklara kollara gitmiyor.onun için üst bölgemi biraz geliştirme istiyorum 5 ay sonra evlenicem evlendikten sonra hiç yapamam inşallah 5 ayda gelişme olur.
     
  4. darknesssword
    Offline

    darknesssword Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    586
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Aydın
    O zaman tüm kas gruplarını 1 kere calıs haftada,omuza 2 gün gir.bide forumda okuduklarıma gore karın kasları overtraining olmuyormus bu yüzden her idmandan önce veya sonra karın çalış,bırde koşu yap.kolay gelsin..
     

Sayfayı Paylaş