Evde gogus ve kanat calismak icin ideal!! mi acaba???

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve c.y.b.e.r.k.e.n tarafından 21 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. c.y.b.e.r.k.e.n
    Offline

    c.y.b.e.r.k.e.n Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaslar,
    Ben evde calismaya basladim, ve bench press denemek icin agirliklari takarken boyle birseye denk geldim, ve bu hareket cok hosuma gitti..

    Hem gogus hemde kanat bolgemi+karnimi calistirdigini resmen hissettim, ama deneyimli arkadaslarin goruslerini almak istedim..

    Arkadaslar bir bakarmisin lutfen, sizce bu hareket gercekten ise yararmi ve hangi bolgelerde ise yarar sizce?

    [​IMG]




    [​IMG][/url]

    not: +agirlik kemeri kullanmama gerek var mi?
     
  2. KD
    Offline

    KD Üye

    Katılım:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    244
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    kurek cekmeye benziyor. sirt ve kanatlari guzel calistiracagi suphesiz ancak gogusleri calistirsada tek basina yeterli olacagini dusunmuyorum. oturarak yaptigin icin kemerede gerek oldugunu dusunmuyorum iyi antremanlar xD
     
    c.y.b.e.r.k.e.n bunu beğendi.
  3. GallienoFerri
    Offline

    GallienoFerri Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    Önyargılı olmak istemem ama bu hareketin çok fazla yarar sağlayacağını düşünmüyorum. Evde sadece dumbbell ve barbell ile çok daha verimli şekilde göğüs ve sırt çalışılabileceği kanaatindeyim. Barbbell Rowing, One Arm Dumbbell Rowing, Dumbbell Deadlift gibi hareketler sırtı çok daha etkili şekilde çalıştırır. Göğüs için de eğer dumbbell varsa dumbbell bench press ya da barbell e ağırlık takılarak bench press yapılabilir, düşük kiloda da olsa. Eğer resimdeki sehpa ayarlanabiliyorsa Decline-Incline Bench Press yapılır dumbbell vasıtasıyla. Onun dışında flying ve pull over hareketleri de yapılarak göğüs bölgesi verimli şekilde çalıştırılır ki bunları zaten biliyorsundur.
    Bu hareket kısmen de olsa etkili oluyor olabilir -ki gördüğüm kadarıyla öyle değil- ama bence sen en iyisi yıllardır denenmiş hareketlere yoğunlaş ve çalışmalarını bu yönde devam ettir.
     
    c.y.b.e.r.k.e.n bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş