evde çalışmak

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve dlxattack tarafından 5 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. dlxattack
    Offline

    dlxattack Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    120 kglık bir ağırlık seti alıcam kiloma görede plak alıcam zamanla 1 zbar 1 duz bench bar ıkı tane kısa dambıl bar bir bench sehpası her açıya göre kademeli
    bir barfix demiri
    bir mekik sehpası

    bunlar ile her kas grubumu evde çalıştırabilirmiyim ? 1 senelik spor salonu geçmişim var her kas grubumu çalıştıramasam bile spor salonundaki verime yakın birşeyler yaparmıyım?
     
  2. enjoy35
    Offline

    enjoy35 Yeni Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    her ne şekilde olursa olsun salondaki verimi alamazsın,ama evde çalışıpta güzel bi sonuç elde edemiyceğin anlamına gelmez. evde çalışmanında bazı güzel tarafları var salona gitme derdi ayna karşısı çıplak çalışmak, antreman sırası istediğin müziği dinlemek alet sırası beklememek vs..
     
  3. dlxattack
    Offline

    dlxattack Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    daha almam gereken bir şey olabilirmi ? salondaki verime maksimum yaklaşmak istiyorum çünkü
     
  4. steawart54
    Offline

    steawart54 Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba, bende ağırlık seti ve bench sehpası aldım evde çalışmaya başlıyacağım yakında. evde sırt ve bacak çalışmak problem olabiliyor biraz sırt için barfiks demiri alırsan ve bacak içinde aldığın sehpanın bacak çalışma aparatı da olursa ıyı olur senin için, en azından leg curl ve leg extention haraketlerini yapabilirsin böylece.
     
  5. dlxattack
    Offline

    dlxattack Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    kanatları napıcaz peki kanatları ağırlıklar ile çalışabilirmiyim?
     
  6. cikcik
    Offline

    cikcik Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2012
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    53
    kanatlar içinde redbull içiver artık yapıcak bişey yok
     
    Azi ve ParZ bunu beğendi.
  7. steawart54
    Offline

    steawart54 Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    0
    barfiksin hakkını verebiliyorsan kanatları zaten geliştirirsin, hatta yapabiliyorsan ayağına agırlık bağlarsın. barfiks dışında bent arm barbell pullover, bent over row, one arm dumbbell row bunlar sırtla birlikte kanatları da çalıştıran haraketler zaten.
     
  8. dlxattack
    Offline

    dlxattack Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    teşekkür ederim

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 18:35 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:32 ----------

    sen fazla içip ayarı kaçırmışsın ki kafa yapmış herhalde .)
     
  9. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    evde zor ama kolay gelsin evde sırt olarak bunu yapabilirsin

    [​IMG]
     

Sayfayı Paylaş