En rahat ayakkabı ? yardım lütfen

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve daimon1 tarafından 13 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. daimon1
    Offline

    daimon1 Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2012
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar. Düzenli şekilde spora gidicem önümüzdeki günlerde Kardiyo için en rahat tavsiye edebileceğiniz ayakkabı modeli nedir acaba marka olarak değilde koşu ayakkabısı olarak söylerseniz sevinirim eminim daha önceden memmun kalanlar vardır kullandıgı ayakkabıdan. 44 numara giyiyorum normalde.

    Ve normalde "L" ve "32" giyerim herşeyi sizce aynı bedenlerde eşofman tişört mü almalıyım yada bir beden büyüğünümü ?

    yorumlarınızı beklıyorum arkadaşlar bench_O
     
  2. aht
    Offline

    aht Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    nike air max 360
     
    daimon1 bunu beğendi.
  3. ferdityson
    Offline

    ferdityson Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    984
    Beğenileri:
    436
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Reebookın çok rahat ayakkabıları var yürüyüş ve koşu için hep reebok kullandım
     
    daimon1 bunu beğendi.
  4. M0ssento
    Offline

    M0ssento Yeni Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    87
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    hummel stadil high canvas serisi.inanılmaz rahat.
     
    daimon1 bunu beğendi.
  5. daimon1
    Offline

    daimon1 Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2012
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür ederim arkadaşlar hepinize büyük ihtimal nike air max 360 olucak ama istanbul içi uygun fiyata satan bir yer bulamadım 200tlden aşağı yok :/
     
  6. Berkay Türkkan
    Offline

    Berkay Türkkan Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.895
    Beğenileri:
    2.283
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Model
    Nike Dual Fusion ST2 kullanıyorum,inanılmaz rahat.Tavsiye ederim.
     
    daimon1 bunu beğendi.
  7. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    Nike Lunarforever olabilir. Puma Faas 200 ya da 300 olabilir.

    Fiyat olarak ucu de uygun. Ozellikle Nike'in sozunu ettigim ayakkabisi 130 lira. Bir bak istersen.

    Ayakkabilarin hepsi kosu ayakkabisi bu arada.
     
    daimon1 bunu beğendi.
  8. Duratec
    Offline

    Duratec Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2010
    Mesajlar:
    881
    Beğenileri:
    657
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    Ankara
    New balance rahatlık konusunda 1 numara bence.. Sağlamlık olarak da nike falan filan hikaye kalır yanında.

    New balance ın geniş burunlu yumuşak tabanlı ayakkabılarına bakabilrisin..
     
    daimon1 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş