Eliptik Bisiklet Zararlı Olurmu?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ufo tarafından 25 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ufo
    Offline

    ufo Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkdadaşlar boy 1.82 kilo 74

    Spor salonunun evime çok uzak olması nedeniyle 1 ay kadaar gittim daha sonra devam edemedim. Evimde Eliptik bisiklet var ve günlük yarım saat kadar biniyorum ve dumblee ile çalışıyorum. Fakar kafama takılan vucudumuzu şekle sokalım derken normal olan kilom çok düşermi. Yani dahada fazla zayıflarmıyım.

    Siz nasılş bir çalışma önerirsiniz.?
     
  2. Jdursun
    Offline

    Jdursun Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Dumbell ile olan programina baslamadan once 10 15 dakika isinma amacli ve programdan sonra kisa zamanli soguma amacli eliptik bisiklet kullanmanin bi zarari olmayacakdir rahat olabilirsin
     
  3. ufo
    Offline

    ufo Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür ederim. Cevabınız Beni rahatlattı. Aslında en güzeli salon ama imkanlar elvermiyor. O yüzden evde bişeyler yapmaya devam yapacak birşey yok!!!

    saygılar
     
  4. ufo
    Offline

    ufo Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Peki arkadaşlar son bir şey daha sormak istiyorum. Spora başlayalı 20 gün oldu ve spordan önce 15-20 dakika eliptik bisiklet daha sonra Dumblee ile Kol ve gögüs çalışıyorum aşağıdaki linkten yararlanarak.

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-sadece-2-adet-dumbell-t8554.html

    Dediğim gibi 74 kiloyum ve 1.82 boyundayım yuklarıdaki çalışma şekline göre önerdiğiniz bir besin varmı? protein vb.

    Saygılar.
     
  5. egeos123
    Offline

    egeos123 Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    kilonun 2katı protein , min.4katıda karbonhidrat alman lazım bunu et süt yumurta balık pirinc tavuk baklagiller makarna ve esmer ekmekden karsılarsın
     

Sayfayı Paylaş