doğal protein shake yapılışı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve npng4 tarafından 6 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. npng4
    Offline

    npng4 Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Beyler öncelikle iyi günler. Boyum 1.76 Kilo 77. Mezozo.bir vücuda sahibim. Omuzlar genetik olarak geniş. Ben ağustos 20de evde Fitness-body programı hazırladım. Motivasyon ve sabır konusunda sıkıntı yok. Tekrar-set sayısını her ay artırıyorum ancak beslenme konusu kafamı karıştırıyor. %70 beslenme %30 egzersiz teorisini bilirsiniz. Antreman sonrası iki bardak süt dışında bir şey içmiyorum. Şeker ihtiyacımı meyveden karşılıyorum. Çay-kahve kesinlikle şekersiz içerim. Ancak antreman sonrası iyi miktarda protein almanın gerekliliğini biliyorum. Protein tonu almak için bütçem biraz sıkıntı. Doğal yollardan almayı planlıyorum proteini. Sitede birçok konu var bununla ilgili ama herkes farklı bir şey dediği için kafam karıştı.
    Şimdi Lor,muz,süt,yumurta ve üstüne ilave şeylerle antreman sonrası protein ihtiyacımı karşılamam az da olsa mümkün mü? Cevap verirseniz sevinirim. Çünkü bazen boşuna çalışıyormuş hissine kapılıyorum.
     
  2. Ezar
    Offline

    Ezar Üye

    Katılım:
    14 Mart 2014
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    bu sporda uzun bi sure gecirip arkana donup baktigin zaman en buyuk hatanin yeterli ve olmasi gerektigi gibi beslenmediginin oldugunu anlarsin yani tahmin ettiginden cok cok daha buyuk etkisi var beslenmenin.evet saydiklarinin hepsiyle protein ihtiyacini karsilayabilirsin ama 2 bardak sutle olmaz o is..

    GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  3. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Bu iş günlük alman gereken makrolara bakar ve antrenmandan antrenmana değişir 10-12 tekrar ve fazla izole hareketlerin bulunduğu bir antrenmanla 5-8 tekrar ve yalnız compound egzersizlerin yapıldığı bir antrenman aynı derecede yıpratmaz kasları. Eğer antrenmanının gerçekten ağır olduğunu düşünüyorsan sonrasında yumurta, lor peyniri, yulaf ezmesi, muz gibi besin değeri yüksek gıdaları kombine edebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş