diyete başlıyorum artı. yardıma ihtiyacım var

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve gqn tarafından 7 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. gqn
    Offline

    gqn Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    38
    işim gereği ile. sabah 9 dan akşam 8 e kadar oturuyorum . yani kalori harcamıyorum,,,, 187 boyundayım. 95 kiloyum. bel 102. yağ oranım %26

    sabah kalkar kalkmaz, bir bardak whey proteinle karıştırılmış üzüm suyu.

    15 dakika sonra 3 yumurta, 2 sinin sarısı atılmış,yarım domatez, 100 gram lorpeyniri maydonozla harmanlanmış, bir bardak meyöz marka şeftali suyu,,

    saat 2 de tahıllı pirinç lapası ( yağsız tussuz haşlaması ) üzerine tavuk göğsünün haşlaması.

    saat 6 da 1 boy büyük patates haşlaması, bir bardak meyvesuyuyla karıştırılmış whey protein + 5 gram creatin.

    8:30 da antreman

    antreman bitimi bir orta boy muz. whey protein + glutamin + creatin karışımı meyve suyuyla...

    eve gelince sağlam bir uyku...


    eksikler veya fazlalar varmı arkadaşlar... hepinize teşekkür ederim.
     
  2. yalnızkovboy_89
    Offline

    yalnızkovboy_89 Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Endüstriyel Otomasyon
    Yer:
    İstanbul
    Bence;

    3 öğün değil 6 öğün yemelisin ve yediğin her öğünde mutlaka protein kaynağı bulunmalı bu şekilde az az fat 6 öğün yersen metabolizmana yardımcı olursun.

    Bunun yanısıra vücut geliştirme idmanı mı yapıyorsun acaba?Eğer öyleyse ve amacında kilo vermekse haftada 3 gün kardio çalışmanı öneririm [yağ yakabilmek için]
     
  3. MrWheLeT
    Offline

    MrWheLeT Yeni Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Tarsus
    Diyet Olarak gunde 5 ögun ye 3 ana ögün 2 ara ögün olmak üzere.3 ana Ögünde Yagsız yemeye calıs 1 Ana ogunden 1-2 saat sonra mutkala abartmadan hafıfden meyve ye ve yatmadan 2 saat once hiçbir şey yeme
     

Sayfayı Paylaş