Diyet Yapmam Gerekiyor..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Gürman tarafından 31 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Gürman
    Offline

    Gürman Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2011
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Merhaba abiler kardeşler boy 1.70 kilom 70 ve yağ oranım fazla karında body ve dövüş sanatıyla ilgileniyorum body bıraktıktan sonra göbeğim çok büyüdü ve simit gibi çıktı yanlar şuan çalıştığım yer bir büfe yeni başladım işe 1 ay oldu beslenmem sabahları 9 tost öğlen lavaş tavuk dürüm 4 gibi 3 çeyrek tavuk döner yiyorum akşam eve gidincede birşeyler atıştırıyorum işe yeni başladığımdan daha bir değişim olmadı kilo almadım daha ama alacağımdan korkuyorum şuan haftada 4 gün salona gidiyorum bu beslenmeyle yaza kadar göbeği eritmem gerekiyor yada düzleştirmem ama bu beslenmeyle sıkıntı sanırım sadece antremanla olacak iş değil ? kardiyo yapmıyorum 15 dakikalık bir koşudan sonra ağırlıklara giriyorum peki beslenmemi low carb dieti yapsam yada ona benzer pilav yemek istemiyorum evden başka ne götürebilirim bir fikriniz varmı ve tatlı yememem gerekiyor ve yiyorum gazlı içecekler falan hep içiyorum tutamıyorum kendimi bir fikir verin arkadaşlar.
     
  2. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    ara öğünde yulaf , tonbalığı , tavuk vs olabilir
     
    Şafak Bilgili bunu beğendi.
  3. Gürman
    Offline

    Gürman Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2011
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Kardio nasıl olmalı 15 dakikalık koşu yetermi pek sevmiyorum çünkü beslenemediğim içinde kardionun pek işe yaracağını sanmıyorum ?
     
  4. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    5 dk 5 km hızla yürü 5 dk 9 km hızla koş x 3 set halinde yap 30 dk eder. Acayip işe yarar
     

Sayfayı Paylaş