diyet programım hakkında

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve puma61 tarafından 13 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. puma61
    Offline

    puma61 Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaklaşık 2 senedir fitness la uraşıyorum. sureklı ara verdıklerım oldu spora fakat şimdi 4 aydır spora devam edıyorum ve bıraktığım zamanki gücümü ve vucudumu yakaladım diyebilirim fakat yinede biraz yağlanma var ozellıkle mide kısmımda altında 4 tane baklava olmasına rağmen ustu yağ olduundan usttekı 2 tanesı azbısey gozukuyor. diyet programı yaptım yardımlarınızı beklıyorum tavsıyelerınızıde.

    yaşım 20 boy 1.83 kilo:79

    spor programım: 1.gün:göğüs+mide
    2.gün:kanat+sırt
    3.gün cardio
    4.gün göğüs+mide
    5.gün cardio
    6.gün bicep+triceps
    ayrı ayrı çalışıyorum ve hergün saat 18.00 da yapıyorum sporu pazarları tamamen dınlenıyorum.

    beslenmem:Sabahları saat 7.30 8 arası: bir büyük kase yulaf ,5tane zeytin , 2 kibrit kutusu büyüklüğünde peynir,3 yumurta beyazı.

    ara öğün 10.45 11 arası: bir kase çorba , ve salata(yağsız sadece limon koyuyorum)

    öğlen:12.45 1.30 arası: 200 - 250 gram tavuk göğüsü, yarım tabak pilav&makarna tarzında bakliyat.

    ara öğün:2.45 3.45 arası: 10 15 tane badem veya 1 2 tane muz elma herhangi bir meyve.

    saat:18.00da antreman

    saat 20 20.30 arası (antreman sonrası): 250 gram tavuk göğüsü, yarım tabak bakliyat.

    NOT:aminomax 2000 aminoasit kullanıyorum 4 antreman öncesi 4 antreman sonrası. günde 2 litre su tüketiyorum enaz.
    sorularım şunlar olucakdı.
    1) bu beslenme programım vucuttaki yağları atmamda yararlı olurmu ve istediğim sonucu alabilirmiyim
    2) aldığım protein ve karbonhidratlar yeterlimi kas kaybı yaşarmıyım.
    3) hergün 500gram et ve az miktarda karbonhidrat alıyorum yeterlimi bunlar?

    eksik gördüğünüz yerler varsa veya yanlış olan yerler yazarsanız yardımcı olursanız sevinirim.
     
  2. Gookhan34
    Offline

    Gookhan34 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2012
    Mesajlar:
    121
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Pilav ve makarna yağsız tuzsuz yemeni öneririm. Nasıl yicem diye düşünme makarna kolay domatesli güzel şekile sokuluyor.Pilav yani dediğim türden prinç lapası biraz sıkıntı ama baharatlarla güzel hale geliyor bir nebze pul biber falan.
     
  3. exsisman
    Offline

    exsisman Forum Kurdu

    Katılım:
    6 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.066
    Beğenileri:
    780
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Almanya
  4. puma61
    Offline

    puma61 Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    programı yanlış yazmışım omuzda çalışıyorum tabiki göğüslerden biri omuz olucakdı.
     

Sayfayı Paylaş