Direk Definasyon ile başlamak

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Cup tarafından 11 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Cup
    Offline

    Cup Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2012
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Yeme düzeni bozuk biriyimdir, Pzt fitnessa başlıyorum , definasyon beslenmesine başlarsam şimdiki beslenmemeden daha sağlıklı besleneceğim kesin çünkü yağlı olarak büyümek istemiyorum yağlar giderken kas kütlemi olabildiğince korumak benim hedefim 88 90 oynuyorum kilo olarak , sizce direk definasyon ile başliyimmi bi programı okuyun isterseniz, youtubeda Savaş Cebeci hocadan aldım aldığınız bilgilerin kaynağını gösteriniz diyordu, direk definasyon ile başlama fikri benim fikrim savaş hocayla ilgisi yoktur;
    KAHVALTI
    2 Tam 6 Beyaz yumurta
    Yulaf 55GR
    Zeytin 14Ad
    Kuru erik 3Ad

    ÖĞLEN/AKŞAM
    ET/TAVUK/BALIK/HİNDİ 340gr
    Esmer pirinç 50Gr (Bulgur +15gr, Beyazpirinç -10gr)
    Zeytin yağı 1,5 Kaşık
    Yağsız yoğurt 1/2 Kaşık
    Baklagil (nohut, kurufasülye) karbonhidratın üzerine 1 2 kaşık olabilir
    Brokoli 1 2 parça
    Sebzeler (öyle yemeğin yanına düz, koyu yeşil yapraklı)

    SUPPLEMENT -Balık yağı (daha protein falan var ama taraftarı değilim balık yağınıda vitaminler için almayı düşündüm)

    Bunlar pişmemiş ağırlıkları pişince değişir
    Bunu uygulasam definasyon beslenmesi bana bi zararı olmaz değilmi şimdi direk fitness geçmişim olmadan başlasam ?
     
  2. tarantino16
    Offline

    tarantino16 Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2014
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Dostum yeni basliyorsan sana tavsiyem ne bulk ne definasyon. Bana kalirsa bunlar ileriki seviyede yapilmasi gerekenler. Simdi senin vucuduna uygun bir full body antrenman sistemiyle baslaman gerekir. Karbonhidrati azaltman,protein ve saglikli yaglardan bolca tuketmeni tavsiye ederim. Ant. Sonunda on bes dk cardio da ekleyebilir ve off gunlerinde max 30dk lik hiit kardiyo yapabilirsin.(yapmalisin). Yani diyecegim o ki,yeni baslayan birinin bulk yapiyim kaslaniyim yazin veririm demesi yanlis.Herkesin gorusu farklidir olay yine sende bitiyor ancak benim sahsi gorusum bu yondedir:) basarilar.
     
    Savino89 ve Yaver27 bunu beğendi.
  3. Cup
    Offline

    Cup Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2012
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    haklısınız, öyle yapmalıyım bu beslenmeye benzer ama gramini arttırıp daha serbest beslenme uygulayacağım :)
     

Sayfayı Paylaş