Dinlenme günü

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve FakeAccount tarafından 23 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. FakeAccount
    Offline

    FakeAccount Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    beyler benim çalışmalarımda sanırım kre-alkalyn ve amino asit kullandığım için kas ağrısı çabuk geçiyor. acaba bu gelişmenin hızlıca tamamlanmasımı demek yoksa sadece benmi hissetmiyorum gelişmenin devamını.
    yani eğer kas grubumda ağrı yoksa arka arkaya günler çalışayımmı yoksa 2 gün çalış 1 gün dinlen(ağrı olmasa bile) şeklindemi ilerliyim?

    Not: weight gainer + protein + amino asit + kre-alkalyn kullanıyorum.
     
  2. Coleman Trebor
    Offline

    Coleman Trebor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    618
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    ağrı olmaması vücudun yüzde yüz dinlenmiş olması anlamına gelmiyor haftada en az bir kere dinlenilmelidir.
     
  3. Ferhat AYDIN
    Offline

    Ferhat AYDIN Yeni Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    111
    Ödül Puanları:
    0
    Antrenman yaptıktan sonra en az 24 saat dinlenmelisin. Bu süreyi en fazla 48 saat de yapabilirsin. Artık orası sana kalmış. Kolay gelsin : )
     
  4. aneximandros
    Offline

    aneximandros Özel Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.829
    Beğenileri:
    2.144
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Teorik Kimya
    Yer:
    USA
    Arnold haftanin 6 gunu gunde iki cok yogun antreman yapiyordu. Tabi bunu yapabilmek icin pro olmak lazim. Iyi beslenip, iyi dinlenmek lazim. Tavsiye edilen ayni kas grubunu iki gun ust uste calistirmamaktir. Onun disinda programini ihtiyacina gore sekillendirebilirsin.
     
  5. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    kaslarında ağrı hissetmemen gelişimin durduğu anlamına gelmez.. ya da tamtersi kasların inanılmaz ağrıyorsa çok büyük gelişim oluyor demek de yanlış..

    kas ağrısı o kasın çalıştığının en önemli göstergesidir.. ancak kasın ne kadar yoğun veya efektif çalıştığını tam olarak kas ağrısından anlayamassın.. kas ağrısının sana yol göstermesi için vücudunu iyi tanıman ve vücut tepkilerini çok iyi analiz etmiş olman şarttır..

    mesela kondüsyonsuz birinin kasları idman sonrası ve bunu takip eden günlerde çok ağrıyabilir..
    aynı zamanda kondüsyonlu ve düzenli kas idmanını yapan birinin çalıştırılan bölge kasları hiç ağrımayabilir de..
    oysa ağrı olmamasına rağmen kastaki anabolik etkiler eğer idman kaliteli yapıldıysa ve beslenmeye de dikkat ediliyorsa maksimum düzeydedir..
    ve bu nedenle aynı kasın ağrı yok diye ertesi günü tekrar çalıştırılması kası gereğinden fazla zorlamaktan, over-traininge davetiye çıkarmaktan ve yaşanan gelişimi durdurmaktan, hatta geriletmekten, başka işe yaramaz..

    senin ölçün kas ağrılarından çok, yaptığın idmanın ne kadar hakkını verip vermediğin olmalıdır bence..
     

Sayfayı Paylaş