Cardio Programıma Yardım Edermisiniz?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Jaeger tarafından 20 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Jaeger
    Offline

    Jaeger Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İyi Günler arkadaşlarım , abilerim ;
    Sizden bu kez bana bir kardiyo prog. hazırlarken yardımda bulunmanızı istiyorum.

    Kardiyo'yu Kaç gün ? Hangi hareketlerle yapmalıyım?

    Aşırı yağlanmış göbek ve göğüs bölgem için her akşam 10x3 , 30x3 şınav-mekik çeksem yinede iyidir değil mi ?

    Nasıl bir diyet List. yapmalıyım?

    Bu sabah konfleks yedim biraz. Akşamda bol bol sebze yemeyi düşünüyorum.

    İlgilenip , dinleyen , dinlemeyen , ilgilenmeyen , herkese Teşekkürler ederim.

    Bu arada
    Boy ve kilo an itibariyle ( 182/90 )
    Can.
     
  2. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba jaeger,kardiyo 3 gün yeterli olacaktır diye düşünüyorum yarım saat koşu ilk başlarda iyi gelir sana . başarılar...
     
  3. maeglins
    Offline

    maeglins Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    öncelikle bolgesel yaglanmada cardio+beslenme+ aerobic mekik vs . 3 u bir arada yapıldıgında sonuc alırsın beslenmden kasıt diyet degil dengeli beslenme cardio ise
    5-6 gun 1 saat kosman gerekir yag yakımı icin tempo spor gecmısın varsa yukesk tempolu kosu cok daha is gorur mekik gibi karına yonelık hareketlerde o bolgedki kaslarını gelıstırır yag yakımını kolaylastırı bu 3 faktorden birini bile ihmal etmemen lazım dediklermi yaparsan 3 ayda yaglarından arınırsın aynı seyi bende yasadım
    yani kendi ustumde denedim dediklermi
     
  4. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    dıyet olarak 3 ana 3 ara ogun yap

    ogunlerın hep az karbonhıdrat ıcersın

    kardıo baslangıcta haftada 3 gun sonra ıse hergun yapılabılır ıyıce yag oranı dusene kadar

    kosu su an ıcın bıraz zor gelcektır

    ornek kardıo prgramı ıse :

    10 dk kosu + 30 dk bısıklet

    daha sonra kosuyu yukseltrsın ama maks 1 saatı gecmesın kardıo
     

Sayfayı Paylaş