Bulk Diyeti

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Xerox tarafından 6 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Xerox
    Offline

    Xerox Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sabah 7.30
    **********************************************************************************
    1 Yumurta Sarısı 3Yumurta Beyazı 200 kcal 25gr protein 4gr yağ
    Sebze
    Yulaf 80gr 300 kcal 8gr protein 7gr yağ 50 gr kh
    **********************************************************************************
    Öğlen 12.00
    **********************************************************************************
    Tavuk 150 gr 300 kcal 25gr protein 4 gr yağ
    Kahverengi Pirinç yada Patates 70 gr 270 kcal 7 gr protein 1gr yağ 65gr kh
    **********************************************************************************
    Antremana Doğru 16.00 - 17.00
    **********************************************************************************
    Tavuk-Et 150gr 300 kcal 25gr protein 4 gr yağ
    Makarna,Kahverengi Pirinç 320 kcal 7 gr protein 1gr yağ 65gr kh
    Sebze
    **********************************************************************************
    Antreman sonrası 19.00 - 19.30
    **********************************************************************************
    Protein tozu 40 gr 700 kcal 46 gr protein 90 gr kh
    **********************************************************************************
    Akşam 20.30
    **********************************************************************************
    Tavuk-Et 150gr 300 kcal 25gr protein 4 gr yağ
    Sebze
    Badem
    **********************************************************************************
    Yatarken 12.00 - 12.30
    **********************************************************************************
    Süt 250 gr 15 gr protein
    Badem



    2500 2600 kcal 160 180 protein 260 karbonhidrat gibi bi değer geliyo amacım kas kütlesi artışı

    yaş 17 kilo 79 yorum bekliyorum supplement olarak bulk a yararlı ne eklenir yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. Xerox
    Offline

    Xerox Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    uppppppppppppppppppppppppp
     
  3. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    sütü yatarken içme boş mideyle yat kahvaltıyla öğle yemeği arasına 100gram filan yulaf koyabilirsin sütle beraber güzel olur biraz da lor yersin gerisi güzel
     

Sayfayı Paylaş