Bulk dönemi diyetim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Extravaganza tarafından 2 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Extravaganza
    Offline

    Extravaganza Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.513
    Beğenileri:
    2.554
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben de vücut geliştirmeye yeni yeni başladım. Beslenme rutinim genellikle aşağıdaki gibidir. Yorumlarsanız sevinirim.

    Buarada amacım minimum yağlanma ile hacim kazanmak. Genelde aşağıdaki şekilde besleniyorum. Bazen makarna yerine patates yiyorum bazen de 2-3 dilim kepekli ekmek ile karbonhidrat ihtiyacımı karşılıyorum ama asla basit şekerli, unlu mamülleri tüketmiyorum. Ve protein alımıma her öğünde çok dikkat ediyorum.


    Kahvaltı:
    Tavada -> 5 yumurta beyazı, 1 tam yumurta, 2gr zeytinyağı, baharat, 50gr lor,
    150gr yulaf, az miktarda bal, yarım avuç fındık, 300ml süt, 1 bardak şekersiz yeşil çay, multivitamin
    ---------------------

    Ara öğün 1:
    Tavada -> 1 kutu suda ton balığı, 2 tane yumurta beyazı, garnitür (bezelye,havuç), baharat, az salça, 2gr zeytinyağı
    125gr makarna ve 1 kase yağsız yoğurt ile birlikte tüketiyorum
    --------------------

    Öğlen yemeği:
    Haşlanmış Tavuk Göğüsü (100-150gr), yanında 3-4 dilim kepek ekmeği, hafif acılı et sosu ile birlikte
    -------------------

    Ara öğün 2:
    Tavada -> 1 kutu suda ton balığı, 2 tane yumurta beyazı, garnitür (bezelye,havuç), baharat, az salça, 2gr zeytinyağı
    125gr makarna ve 1 kase yağsız yoğurt ile birlikte tüketiyorum
    ------------------


    *İdman öncesi ayrıca 1 muz ve 1 kivi yiyorum. Ve amino alıyorum.
    *İdman sonrası 500ml üzüm suyu ile birlikte 30-35gr whey protein ve amino


    -----------------

    Akşam yemeği:
    150gr civarı tavuk göğüsü, 150gr makarna, 1 kase yağsız yoğurt, yanında bazen salçalı veya biberli yağsız soslar yapıyorum baharatlar ile.
    -----------------


    Son öğün:
    Salata; marul domates ve salatalık ile, üzerine 1 kutu suda ton balığı. Nane ve yarım limonun suyu. 3gr zeytinyağı
    ----------------


    Yatarken:
    100gr yağsız Beyaz Peynir (sütaş kullanıyorum, 7gr yağ, 25gr protein içeriyor)
    ----------------

    *Diyette adı geçen supplementler, GNC Whey Protein ve GNC Amino Burst 3000 ve GNC Mega Men multivitamindir. GNC tercihimin sebebi ucuza almış olmam. Diyetimin devamında forumda adı daha sık geçen ürünlere yönelmeyi planlıyorum.

    *Zeytinyağını sprey olarak kullanıyorum. 10 sprey 2gr'a tekabül ediyor. O yüzden gramı gramına yazdım.

    *Diğer adı geçen tüm süt ürünleri light olanlarıdır.

    Benim merak ettiğim gece yatmadan önce kullanabileceğim başka ne tür casein kaynakları vardır? Forumdan öğrendiğim kadarıyla süt, beyaz peynir ve loru biliyorum. Bunlar haricinde sağlam bir casein deposu var mıdır yatarken tüketebileceğimiz? Lor alamıyorum çünkü bulunduğum çevrede yağsız lor yok. Beyaz peynir de bazen çok tuzlu oluyor. Belki yağsız süte yönelebilirim.

    Optimum casein almayı düşünüyorum fakat alana kadar da diyetimi aksatmak istemem. O yüzden sordum bu soruyu.

    Bir de yağ alımını oldukça minimal tutmaya çalışıyorum. Bunun bir zararı var mıdır yoksa şuanki şekli uygun mudur? Bağırsak çalışmasında ani yağ azalmasının sorunlar yaratabileceğini yazmışlar fakat yeşil çay içmeye başladığımdan beri en ufak sorunum olmadı. Hatta diyetim oturdukça yağı daha da azaltmayı düşünüyorum.

    Buarada 195cm boyunda 90kg ağırlığındayım. Protein alımım şuan kg x 2gr şeklinde. Fakat sabah kalkar kalkmaz Whey alma şansım da var. Bu öğünü de eklememi tavsiye eder misiniz? Mesela kalkınca hemen whey alıp 1 saat sonra asıl kahvaltı öğünümü yapsam programım pekte aksamayacak.

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
     

Sayfayı Paylaş