Bu Diyet Olumsuzluk Yaşatır mı ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Özgün Akbaş tarafından 20 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Özgün Akbaş
    Offline

    Özgün Akbaş Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Sevgili arkadaslarım ve abilerim , öncelikle herkese merhabalar. Yaklasık 2.5 aydır body yapmaktayım. Body yapmakta ki amacım kilo verip kas yapmaktı. Yani yağlarımdan kurtulurken kas yapmak isteyerek basladım. 2bucuk ay önce 90 kiloydum ve spora baslama kararı aldım. 10 gün içerisinde 88.6 kiloya düştüm. Daha sonra 84,1 kiloya kadar düştüm diyet yapmadan. Suan ki kilom 84,5 kilo aldıgım ve vücudun gerekli proteini alamadığını düsünerek arastırma yaptıktan sonra şu diyete baslamaya karar verdim. Bu diyeti yaparak vücut kas kütlemi arttırıp metobolizmamı hızlandırıp daha fazla yağ yakıp aynı zamanda kas yapacagım hedefindeyim. Acaba doğrumu diye sizlere danısmak istedim.

    Öncelikle bilgilerim :

    Yas 18 , boy 1,75 kilo 84,5

    Bahsettiğim diyet :
    Sabah : 1-2 kasık yulaf ezmesi , 3 yumurta beyazı ve 1 sarısı 1,5 kasık az yağlı lor peyniri karıstırıp cok kücük bi tereyağının erittiğim tavada yiyorum 1 bardak yagsız süt

    Ara öğün : 1 avuc kuruyemis ( atom kuru yemiş diye geçiyo ) badem fındık ceviz kuru üzüm vb karısık ürünler

    Ana öğün : 1 porsiyon tavuk göğüsü ( yaklasık 200 -250g)hafif yağlı tavada ( yapısmasın diye ) yapıp yanında bulgur pilavı( 4 yemek kasığı ) yiyorum

    Spordan önce yorgunsam 1 kahve yarım portakal

    Spordan gelince yaptığım ana öğünün aynısı degisiklik olarak yanına farklı bi beyaz et olabilir

    Yatmadan önce 1,5 2 kasık lor peyniri.

    Bu diyeti yapmaktayım. Dinlenme günlerinde 1 ana öğün yerine sulu yemek tarzı seyler yemekteyim. Sizce bu diyeti yapmam doğrumu , bu diyeti yaparak daha fazla yağlanırmıyım ? Yoksa kaslanıp daha cok yağ yakmaka yardımcı olurmu. Önerilerinizi bekliyorum. Okuduğunuz için ayrıca tesekkür ediyorum.
     
  2. Recep1970
    Offline

    Recep1970 Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    yulaf ezmesini 60 gr , 2 tam 4 beyaz yumurta , tereyağı kullanma 1 tatlı kasıgı zeytinyağı yeterli olucaktır
    spordan önce portakal yerine orta boy yeşil elma tüket
    yatmadan öncede 50 gr lor peyniri tüket

    dinlenme günlerinde karbonhidrat miktarlarını biraz düşür proteinleri düşürmene gerek yok
     
  3. Özgün Akbaş
    Offline

    Özgün Akbaş Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    gramları tartım olmadığından ayarlayamıyorum yemek kasıgı olarak ne kadar yulaf ve lor tüketmeliyim? Birde sabah kahvaltısında yumurtayı arttırıp diğer ürünleri mi kesiyim yoksa yumurtayı mı arttırıyım sadece? Teşekkürler
     
  4. Recep1970
    Offline

    Recep1970 Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    yemek kaşığıyla falan olmaz git al bi hassas mutfak terazisi zaten çok pahalı bişey değil 20 tl falan , yumurtayı arttır
     

Sayfayı Paylaş