Bu Ölçülere Göre Diyet Gerekli midir?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Molde tarafından 9 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Molde
    Offline

    Molde Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selamlar,

    Yaşım 19,1.68 boyum var 77 kiloyum.Geçen yaz vg'ye başlama arzusundaydım fakat tatil ve düzene oturtama sebebiyle kısa sürdü maceram.Bu sene üniversite sınavlarına giriyorum ve bu dönemin bitmesiyle birlikte artık vg'yi düzenli bir şekilde yapmayı umuyorum.Öncelikle ilk sorum bu ölçülere göre diyet yapmam gerekir mi,önce birkaç ay diyet yapıp kilo mu vermeliyim,yoksa vg ile birlikte bir diyet sürdürebilir miyim?Bir diğer sorum da kum torbası ile ilgili.İnternetten ev tipi kum torbalarına bakıyorum, 25 30 dakikalık kum torbasında antreman vg'yi engeller mi.Cardio yapar gibi bir gün vg,bir gün kum torbasında çalışabilir miyim?Cardio konusu açılmışken,bantta 6-6.5 tempoda 20 25 dakikalık yürüyüş cardio için yeterli midir başka neler önerirsiniz?Şimdiden cevap veren arkadaşlara teşekkür ediyorum,zamanınızı ayırdığınız ve beni bilgilendirdiğiniz için sağolun.

    Saygılar..
     
  2. hasanateş
    Offline

    hasanateş Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2011
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    565
    Ödül Puanları:
    103
    Okunulabilirlik icin paragraflar halinde yaziniz, boy ve kilo orniniz icin kilonuz fazla. Yag ve kas oraninizda onemli tabiiki.
     
  3. ferhat95140
    Offline

    ferhat95140 Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2012
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    28
    Cardio, tempolu koşu ile yaklaşık min 35-40 dk yağ yakımına büyük ölçüde etki eder.
    Kum torbası engellemez diye düşünüyorum. Fakat ağrıyan kasın varsa bence çalışm****as yenilenirken yine o kası kullanırsan bence kas yıkımı olabilir.Eğer pazartesi omuz biceps göğüs calıstın diyelim.Salı günü bu kaslar agrıyacaktır.Eger agrıma varsa yapma.Agrıma yoksa yap derim kanımca..
    Boyuna göre çok çok kilolu değilsin.Cardio ve vg yi beraber yürüt derim.
    Beslenmene dikkat et.Karbonhidratı azalt.şekeri azalt.
    Cardionu hiç aksatma.
    Bir gün amacına ulaşmak için hergün hayalini yaşa.
    Başarılar dilerim.
     
    Molde bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş