BOY UZATMA İLE İLGİLİ

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve jesss35 tarafından 25 Haziran 2006 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 23 üye.
  1. jesss35
    Offline

    jesss35 Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2006
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben 20 yaşındayım ve body'e başlamak istiyorum fakat boyum 1,72 ileride kaslı bir vücudun 1;72 gibi bir boyu güdük gösterebileceğini düşünüyorum acaba boyumuda en azından 5 cm falan uzatabileceğim bir beslenme şekli veya ilaç varmı tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler .
     
  2. gorgeouskykhan
    Offline

    gorgeouskykhan Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    660
    Beğenileri:
    71
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    for about more info, please look my website on you
    Yer:
    the gorgeouskykhan home center
    1.72 boy az değil gerçekte...

    1... o Jay Cutler 1.75 üstelik 130-140 kg arası!, o bir sürü mr.olympia'da yarışanlar ; o 100 kg'lık ; nerdeyse sırf kas olanlar ; 50-55 cm kolu olanlar ve gene estetik duranlar ; 1.70-75 arası ; o Shawn Ray harikası 1.69 galiba... Karasan abi daha iyi bilebilir... :)
    Yani o Ronnie Coleman, Günter ve Arnold dışında hepsi senin boylarında...
    yani boy sorun değilmiş, sonuçta manken veya basketbolcu olmayacaksan...

    2... önce sen bi kas yap bakalım ; sadece pazunu-göğsünü kastığın zaman sıkı-sert olması yetmez, ölçülü ve aynı kas kıvamı yapmak zor, karın kaslarını 6-pack'i göstersen yeter aslında, yani dışardan bazıları hala beni body yaptığımı sanmıyor ; illa üstünü hepten çıkar, pozunu ver, ellettir, neyse yani bunları kendime de söylüyorum...
    Saygılar...
     
    Pinky bunu beğendi.
  3. mastertrainer
    Offline

    mastertrainer Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    443
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boş gezen
    Yer:
    Ankara
    insanlarda sadece ergenlik döneminde boy uzaması cm bazında olur...senin ergenliğin nerdeyse bitmiş..1-2 cm belki alırsın belki alamazsın
    ama boyuna göre vücudun bence güzel olur.endişelenme bodur falan olmazsın
     
  4. jesss35
    Offline

    jesss35 Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2006
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar çok sağolun gerçekten morlim yerine geldi yorumlarınız için tekrar teşekkürler.
     
  5. mudkicker
    Offline

    mudkicker Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2006
    Mesajlar:
    443
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    * Kaslı vücut "güdük" değil aksine görkemli gözüküyorlar. Body'e başladığım 1 yıldan sonra 4 CM uzamama rağmen görüntü olarak 10 cm uzamış gibi gözüküyordum.

    * Vücut geliştirme boy uzamasini destekleyen bir spor. Gözlemlerime dayanarak söylüyorum ki, vücut geliştirmeye 21 yaşından önce başlayan her insanın boy uzama hızı ciddi anlamda artiyor... Bunun sebebi beslenmeye dikkat etmek yada başka birşey de olabilir. "Body boy kısaltıyormuş. Uzaman duruyormuş." gibi şeyler tamamen hurafedir. Ne pratikte nede teoride hiç bir bilimsel dayanağı yoktur...
     
  6. cris7
    Offline

    cris7 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    futbolcu-öğrenci
    Yer:
    muğla
    cris7

    arkadaşlar ben 16 yaşındayım boyum 1.70 ama 1.84 fln olmak istiyorum ..futbolcuyum.acaba iğne alsam-- (yan etkisi olurmuu ) işe yarar mıı
    ya da body e gitsem vücudumda gerileme olurmuu.. cvp larınızı bekliyorum
    şimdiden tşkkürler .....
     
  7. Blitz
    Offline

    Blitz Özel Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.415
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Re: cris7

    Keyfi olarak bunu istiyorsan çok yanlış bir istek ancak bir sürü tehlikeyi göze almak kaydıyla uzman bir doktora danışarak belki bunu yaptırabilirsin. Basketçilerin bu sayede bazı iğneler ile uzadığı bilinir. Bunun için kemiklerin kapanmamış olmalı ki 16 yaşında zaten kapanmamıştır. Yine de bu iş çok riskli ve 14 cm kazanmak uğruna hayatından çok değerli seneler kaybedebilirsin bu yüzden defalarca düşün.
    Ayrıca omurgana baskı yapmayacak ve çok ağır olmayan, kas üretimi değil de dayanıklılık üzerine kurulu bir ağırlık çalışmasıyla sırtını, belini ve bacaklarını güçlendirirsen hem uzamana yardımcı olur hem de sporda sana katkı sağlar.
     
    HamzaYüksel bunu beğendi.
  8. cris7
    Offline

    cris7 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    futbolcu-öğrenci
    Yer:
    muğla
    cvbın için çok tşkkür ederim
    keyfi olarak bunu istemiyorum acayip gerkli bi şey 1-84 gibi bi boy futbolculukta gerçekten süppeer bi şiii .... yan etkiler i ne olur .doktora danıştım burnun parmakların .. vs uzamalar olabilr dedi .. yani böle bişey olursa tabi ki yapmam... her sabah ve akşam koşmaya gidiyorum.formumu koruyorum ve geliştiriyorum .. kas çalışıyorumm .. boyumun da haliyle uzamasını istiyorum en azın dan 7 -8 cm uzasa .... 16 yaşındayımm
    uzar inşallh
    tekrar tşşkürler
     
  9. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Şekilsel kusurlar, kemik uçlarındaki kıkırdak doku kemikleştikten sonra gerçekleşebilir(akromegali). Sendeki sorun steroid kullanımının yan etkilerine benzeyecektir muhtemelen. Vücudun GH salgısı düşebilir belki ya da sana hangi hormonu taklid eden bir madde vereceklerse, o hormonun salgısı azalabilir.
     
  10. cris7
    Offline

    cris7 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    futbolcu-öğrenci
    Yer:
    muğla
    yardımlarınız için çooook teşekkürlerr
    saygılarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
     
  11. Blitz
    Offline

    Blitz Özel Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.415
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Sonuçta normalin üzerinde bir GH düzeyin olacak, bunun sonuçları ise mesela Hidayet'in burnunun eski halini hatırlarsın belki, yamuk bir şekilde büyümüştü bu tarz bir sıkıntı ellerinde,burnunda ve çenende vs. olabilir. Bunun dışında GH'ın artışı sonunda vücudunda birçok hücre hızlı büyüyecek ve bunların arasında hatalı hücrelerin büyümesi sonucu doğabilecek kanser ihtimali vs. de var. Bunlar büyük riskler ama bu riskleri yaşama ihtimalin düşük, en güzeli sağlam doktorlarla konuşman ve sen sanırım zaten danışmışsın doktora, bir de bu işin maliyetini unutma. Ciddi paralar harcaman gerekecek.
    Son olarak da eklemem gerekir ki benim boyum 1.83, bazı mevkilerde gerçekten iyi oynayabiliyorum ama ne olursa olsun 1.65-1.75 boyunda bir insana göre top hakimiyetim düşük, bunu da göz önünde bulundur, amacın forvet veya defans olmaksa 1.84 iyidir herhalde ama orta sahada oynayacaksan uzun boylu olmayı bence unut gitsin.
     
  12. cris7
    Offline

    cris7 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    futbolcu-öğrenci
    Yer:
    muğla
    yardımlarınz için çok tşkkürler
    ben sağ da ve solda oynuyorum ..kanat oyuncusuyumm
    bana şart 1.84 gerçekten çok istiyorum ...haptan vazgeçtim ben
    ii bi takıma gidince zaten onlar kendileri gereğini yaparlar.geekirsede hap alırım
    .. ii şanslar
    byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
     
  13. jeremy
    Offline

    jeremy Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2006
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci/sporcu
    Yer:
    izmir
    ağırlık çalışması kaslarını daha toplu gösterir yani olduğundan daha kısa gözükebilirsin ama kaslarını uzunlamasına geliştircek hareketleri ve bol streching eklersen antremanlarına kasların uzunlamasına gelişecektir ve buda seni olduğundan haha uzun bile gösterebilir. bana güven 400 metre koşan bi atletim ve laktik asitten daha geç etkilenmek için bütün ağırlık çalışmalarına uzun kas çalıştıran hareketler etkiliyoruz ve bende etkili oluyor. kolay gelsin
     
  14. CHaSCoTeCH
    Offline

    CHaSCoTeCH Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar bende 16 yasındayım ve baslamak istiyorum hic bi girisimim yok sayılır bu konuda
    kilom 65 boyum 178 cm
    bana bi yontem belirtirseniz sevinirim nerden baslıcam ve neler yapmam lazım ??
     
  15. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    93
    bu konuyla ilgili başllıklar var arama yap eline kayda geçecek bilgiler alacaksın
     
  16. cris7
    Offline

    cris7 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    futbolcu-öğrenci
    Yer:
    muğla
    mrb arkadaşlar ...yine BEN ...1 haftadır body e gidiorum
    futbolcuyum acaba omuzlarım faln gelişse kaslansam hızımı kaybedermiyim
    yavaşlama olurmu .....hız çok önemli benim için
     
  17. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    93
    evet yavaşlarsın salonda 3 tane futbolcu arkadaşım var ve kesinlikle kondüsyona yönelik çalışıyorlar bacakları güçlendirmek hızlanmak amaçlı bide form tutmak kas senin işinde ters kalır
     
    Pinky bunu beğendi.
  18. fırat 26
    Offline

    fırat 26 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2006
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    MASKOTLUK BİTTİ
    bence kesinlikle yavaslamazsın.anaerobik ve areobik bu ikisini güzelce ilişkilendirir bi bag kurarsan eminim ki pozitif yönde

    sonuc alırsın...bi bodyci en iyi kosucu kadar iyidir

    bunu ben söylemiyorum acın adale ve kuvvet kitabını okıyın
     
  19. guardbody
    Offline

    guardbody Özel Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2004
    Mesajlar:
    3.414
    Beğenileri:
    1.565
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    KALİTE TEKNİSYENİ
    Yer:
    MAGNESIA
    bir futbolcuyu engelleyen kas gruplarının başında kol ve kanat kasları gelır.sırt ve omuz adelelerındekı gelişim sende pozıtıf sonuclar doguracaktır.bacak çalışmalarına ise özel bir antrenman sıstemı gırmen gerekli.yani anlayacagın bır futbolcunun agırlık ıdmanı vucutcununki ile aynı olamaz ama agırlık ıdmanı olmadanda olmaz ;)
     
  20. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    93

    bende tam aksini iddia ediyorum hantallaşır yavaşlar çabuk yorulur ve kanatlardan dolayı rahat koşamaz koşmak sadece bacakla değil kollarlada desteklenir denge sağlanır :D bide aklıma geldi aerodinamik açısından enine birisi rüzgar direncini arttırır yan yan koş :D daha süratlenirsin
     

Sayfayı Paylaş