bir süre sadece kol çalışsam nasıl olur?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve velizrsln tarafından 17 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. velizrsln
    Offline

    velizrsln Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    spora iyice alışıp gönül verene kadar yani bir 6-7 ay falan, sadece biceps triceps çalışsam ilk kolları yapsam, 2-3 gün off yapıp 1 gün on yaparak nasıl olur olmaz mı?
     
  2. Cengizhan CAN
    Offline

    Cengizhan CAN Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Balıkesir
    Alışma sürecin 6-7 ay mı? gördüğüm en komik konulardan.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.085
    Beğenileri:
    488
    Ödül Puanları:
    93
    Aşırı sıkı olur o kaslar, esnetilmeye fazlasıyla ihtiyaç duyarlar. Sinir sistemin sürekli ama sürekli aynı şeyi yapmaktan dolayı overtraining kısmına geçebilir
     
    velizrsln bunu beğendi.
  4. Goodn
    Offline

    Goodn Üye

    Katılım:
    27 Mart 2016
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    28
    Nasıl seviyosan onu yap zaten vücudun sana aşırıya kaçtığını veya kacmadigini soyler. hangi kası çalıştırırsan az da olsa gelisir.
     
  5. velizrsln
    Offline

    velizrsln Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    sürekli sürekli aynı şey değilki yani 1-2 ayda bir kol listemi değiştiririm farklı farklı çalışırım? sürekli ama sürekli dediğiniz ne kadar süre acaba?

    aşırı sıkı olur o kaslar derken neden öyle dediniz? birde esnetilmeyi nasıl yapıcaz hocam ayrıntılı açıklama bekliyorum
     
  6. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.085
    Beğenileri:
    488
    Ödül Puanları:
    93
     

Sayfayı Paylaş