bir kick bokscunun nasil body programi olmali

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve cihan384 tarafından 15 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. cihan384
    Offline

    cihan384 Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaslar.
    su an body yapiyorum.
    salonda hocamiz garip bi program verdi 4x20 yaptiriyo,internette nekadar arastirdiysam boyle garip bi programa raslamadim.max 4x8 yada 3x12 programlari veriliyo ki bende bunlara uymak istiyorum .
    ana sorum su ki simdilk vucudumun gorunumunu duzeltmek icin vede guc kazanmak icin body yapiyorum cunku daha once kung-fu ve kick boks yaptim ama kendimi cok gucsuz hissetigim icin bodye baslamam gerektigini soylediler.
    bu konuda nasil bi programim olmasi lazim.
    hacim calismasi da lazim guc calismasida lazim kick boksdan dolayi.
    napmam lazim yardim edermisiniz.
    tesekkurler...
     
  2. ineedpower
    Offline

    ineedpower Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    348
    Beğenileri:
    395
    Ödül Puanları:
    73
    güç ve hacim istiyorsan 4x6 veya 5x5 yapabilirsin 6 tekrarı geçmemeli ağır kiloda çalışman lazım
     
  3. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Body salon antrenörün 4x20 verdi ha Alla Allah vardır bir iş yani 4x20 ile hacimlenmeyi ilk defa duyuyorum.Antrenörüne dedin değil mi hacimlenme hedefliyorum.Bence antrenörüne bu konuda danış amacını söyle hacimlenmek istediğini.Ve hacim için ağırlıkların artırılmasının gerektiğini ve tekrar sayısının azalmasının gerektiğini düşündüğünü söyle buna ne diyicek bakalım :D
     
  4. YandımAli
    Offline

    YandımAli Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    286
    Beğenileri:
    621
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Bilişim Teknolojileri ve Programlama
    Salon hocanızın verdiği program güç çalışması.Boks yaptığım günlerden biliyorum salonda bulunan aletlerle az ağırlık çok tekrar yapardık hızlı bir şekilde.Boks hocamız çeviklik ve güç kazandırdığını söylerdi.
     
  5. cihan384
    Offline

    cihan384 Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Valla ilk basta sekil olsun istiyorum.cunku arastirdigim kadariyla guc icin max 6 hacim icinse min 8 yapmak gerekiyo.yani zannedersem ikisi ayni anda olmuyo.
    halbuki bizim hoca max agirlikta 4x20 verdi :) .
    Bugun omuz triceps gunumdu ve 4x10 yaptim max agirligin %80 inde daha sonra son sette 100% agirlikta 5-6 kereyi zor yaptim ve ilk defa gereken kaslarmn tam olarak calistiklarini hissettim.
    Insallh dogru yoldayimdir.
    Herkese cok tesekkurler...

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:33 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:27 ----------

    Evet kardesim dedigin metodu okudum siteden ama o sekil bi metodu biraz hacim kazandkktan sonra uygulamayi dusunuyorum.
    haatta 5-4-3-2-1 seklinde powerlifting( yanlis hatirlamiyosam ismini) metoduyla cok daha kuvvet kazanildiginida okudumda pek uygulayan yok galiba bunu.
     

Sayfayı Paylaş