Bir aylık gelisim ve tavsiyeleriniz?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve umitdulger tarafından 17 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. umitdulger
    Offline

    umitdulger Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bir ay once spor yapmaya basladim ve baslangic degerlerim su sekildeydi... Kilo 76.7 Yag orani 15.3 tam bir ayin sonunda kilo 75.4 yag orani 11.1 oldu. Boyum 1.76. Kullanilan olcum cihazi tanita marka. Kollarimdaki yag ve kas oranlari degismedi, bacaklarda ise yuzde 2'lik bir yag orani dususu oldu. Haftada 3 gun antreman yapiyorum, 3×12 seklinde omuz gogus kol bacak karin ve sirt calistiktan sonra 20 dakika interval kardiyo yaparak antremani bitiriyorum. Yuruyus 6 kosu 15 ile her biri 1 dakika 15 saniyelik periyodlarda olacak sekilde... Mumkun oldugu kadar tatli, hamur isi, cerez tuketmiyorum ve mumkun oldugunca fazla protein almaya calisiyorum. 1. hedefim duz bir karin cevresi daha sonra olursa biraz kas hacmi ☺
     
  2. KaraFırtına
    Offline

    KaraFırtına Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2015
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Gayet güzel yapmışsın tebrik ederim :) Böyle devam et. Sadece göğüse ve kola 12 tekrar girmen dikkatimi çekti. Gerçi herkesin vücudu farklıdır sonuçtan memnunsan devam et değilsen 8 tekrara düşür tabi ki maksimumunda çalışmak kaydıyla. Ayrıca o biraz kas hacmi hedefinin 1-2 aya bayağı yukarı çekileceğine emin olabilirsin :)
     
  3. umitdulger
    Offline

    umitdulger Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bana yazilan programa uygun calisiyordum gecen haftaya kadar, forumlarda okuduklarimdan sonra ben de agirligi arttirip tekrarlari dusurmeye basladim, dediginiz gibi su anda 8 tekrar 3 set olarak daha fazla agirlikla calisiyorum... Bir de karin kasi icin 3x15 mekik dedi programi yazan hoca ama bende bel fitigi oldugundan bazen setleri tamamlayamiyorum agridan, beli daha az rahatsiz edecek bir hareket var mi karin icin? Tesekkur ederim...
     
  4. KaraFırtına
    Offline

    KaraFırtına Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2015
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Plank yapabilirsin. Çok etkili bir egzersizdir.
     

Sayfayı Paylaş