bilek guresi sonrasi dirsekte aci

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve seeyouagain tarafından 25 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. seeyouagain
    Offline

    seeyouagain Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2015
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İzmir
    selamlar arkadaslar 2gun once fazla uzun surmeyen,zorlayici bilek guresinden hemem sonra dirsegimin ic kismina siddetli aci girdi ve 10 15 dk icersinde acisi azalarak bi aci birakti.Ertesi gunde ara verdim bugunde sirt arka kola girdim iyi isitarak.Gogus cekis ve dumbell row yaparkende hafif bi agri vardi.Diger hareket olan ismini bilmiyorum(yulardan alip karna cekilen sirt hareketi)nde dirsegimin agrisi iyice artti ve zorlamadan biraktim.Oncedende bilek guresi sonrasi aci yasadim 1 2 haftaya gecmisti o ama idmam yaptirmayacak kadar rahatsiz etmemisti ertesi gune buyuk oranda iyilesmisi.Bu oyle degil kolumu siktigimda aciyor.Idman yaptirmiyor.Arkadaslar ne yapmaliyim moralim bozuldu.Durumuma benzer olay yasayan veya fikri olan yazabilrimi rica etsem
     
  2. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    şöyle düşünebiliriz,bilek güreşi statik olarak gerçekleşir.bu esnada en az kaslar kadar bağ ve tendonlar yük altında kalır.düzenli idman yapan ve volume/hacim ağırlıklı çalışan birinde kaslar tendonlar ve bağlardan daha çok gelişir diyebiliriz.bilek güreşinde ortada yüksek bir kas gücü olacak fakat bu gücü destekleyecek bağ ve tendon altyapısı bulunmayacak.bu da zorlayıcı bir bilek güreşi maçında hazır olmayan tendon ve bağlardaki zorlanmanın çok olması demek.kaslardaki gibi tendon ve bağlarda mikro yırtıklar zorlanmalar olacak.bu yüzden bilek güreşi odaklı idman ve denemeler yapmıyorsak sert bilek güreşi maçları yapmamalıyız.

    kolu dinlendirmek ve buz uygulamak çözüm olacaktır.eğer hafifleme olmazsa yakın zamanda normal işlerde tekrar acı hissetme vs. olursa bir uzmana görünmekten fayda var.
     
  3. seeyouagain
    Offline

    seeyouagain Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2015
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İzmir
    agrımda hafifleme olunca idman yapmamı onerir misiniz ?Yoksa tamamen gecesiye kadar yapmamami mi onerirsiniz ?
    Not:dirsekte kizarma,morarma sislik vsmevcut degil
     
    Son düzenleme: 25 Şubat 2016
  4. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    bence biceps ve çekiş idmanlarına şöyle 1 hafta gibi bir süre ara verilirse nüksetmeden uzatmadan tertemiz iyileşme süreci geçirilebilir.
     
    seeyouagain bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş