Biceps geliştirme programım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Rinkushichi tarafından 30 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Rinkushichi
    Offline

    Rinkushichi Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    997
    Beğenileri:
    1.148
    Ödül Puanları:
    103
    Nasıl becerdim bilmiyorum ama konuyu beslenme bölümüne açmışım, taşırsanız sevinirim :)

    Yaklaşık 2 yıldır vg ile uğraşıyorum,3 yıl önce 40-45 kilo verdiğimden dolayı hala istediğim vücuda bir türlü kavuşamadım, derimdeki hafif sarkıklık ve leopar deseni gibi izler nedeniyle de uzun süre daha uğraşırım gibi geliyor

    Vg'ye başladığımda bicepslerim 30 cmdi, 6 ayda 38 cm oldu, 12-15 aydır da hala 38 cm, denemediğim program şoklamadığım antreman kalmadı, ama hala aynı bicepslerim, birçok yerde çok hareket girme, haftada 1-2 kereden fazla çalışma gibi tavsiyeler var bende onlara uydum ve gelişmenin olmamasını onlara bağlıyorum çünkü gereğinden fazla dinleniyor bence

    O nedenle biceps'lere yönelik bir program yaptım, tecrübeli kişilerin yorumları benim için çok önemli

    1.gün göğüs-biceps (çok ağır, maksimumun ötesinde,6 tekrar anca kendim yapıyorum,10 tekrara kadarda negatif)kolda su şişesini kaldıracak güç kalmıyor)
    2.gün kardio-karın
    3.gün omuz-triceps
    4.gün sırt-biceps (barbell curl-ters barbell curl süperset, dumbell curl drop set, zotmann curl)
    5.gün bacak-karın
    6.gün off
    7. tekrar göğüs- biceps diye devam

    (Dinlenmen çok az demeyin, her kas grubu yeterince dinleniyor, bomba gibiyim her antremanda bir öncekinin üstüne çıkabiliyorum, aşırı çalışma durumu yok yani, ama bicepsler hariç tabiki, aylardır aynı kilolardayım)
    Beslenmem mükemmeldir, en ufak bir hata yok beslenmem de, 200-250 gr protein, 300-400 gr karb,100-150 gr yağ, hepside olabilecek en iyi kalitede

    Supplement olarak protein tozu ve dekstroz kullandım sadece, bu programla beraber glutamin+creatin+gh max kullanıcam.

    Beslenmem de ve antremanımda hiç bir zaman sorun olmadı, ama bicepslerim gelişmiyor, 38 cm kol zaten tricepsden geliyor biceps hiç yok gibi birşey 2-3 aylık sporcu bicepsi gibi.
    Ve ne kadar zorlarsam zorlayayım ertesi gün bicepste hiç bir ağrı sızı yok aynı antremanı bir kez daha yapacak durumda yani,o yüzden diyorum haftada 1-2 kez çalıştığında gereğinden fazla dinleniyor gibi.

    Sizce bu programla verim alabilirmiyim.
    Bu programa haftaya başlayacam eğer olumsuz yorumlar gelirse başlamadan bırakacam ki1-2 ay daha kaybetmeyeyim.Ayrıca biceps geliştirmeyle ilgili tavsiyeleriniz varsa bekliyorum, forumda tüm biceps konularını okudum ve hepsini daha önce denemiştim.

    Şimdiden teşekkürler
     
    Son düzenleme: 30 Mayıs 2012
  2. Muscleguy
    Offline

    Muscleguy Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    216
    Ödül Puanları:
    53
    kardeşim herkesin bir genetik zirvesi var vücudunu tam bilmiyorum ama belki de zirveye ulaşmışsındır.Sakın yazdığın programdaki gibi yorma bicepslerini, bicepsler çok kolay overtrain olabilir sana tavsiyem tricepse asıl kolun 2/3 ü tricepstir kolu daha çok büyük gösteren onlar bicepste genetikte çok önemli kreatine başladığında gelişme olabilir bicepslerinde benimde kollarım sabit kaldı 6 aydır değişme yok fazla takma sakın kafana kastan yersin sana tavsiyem antrenman tekniğini değiştir ağrı olmasını istiyosan şaşırt kaslarını farklı şeyler dene çok teknik var forumdan bulabilirsin, hareketi her zaman nizami yap gerekirse yardımlı çalış beslenmem de iyi diyosun o zaman hiç sorun kalmaz istediklerine ulaşırsın ama en önemlisi sabırlı ol herkes annesinin karnından 45 cm kollarla doğmadı
     
    Rinkushichi bunu beğendi.
  3. Rinkushichi
    Offline

    Rinkushichi Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    997
    Beğenileri:
    1.148
    Ödül Puanları:
    103
    15 aydır sabrediyorum zaten :D Denemediğim program kalmadı diyebilirim, tek yapmadığım şey bicepsi yukardaki program gibi haftada 2-3 kez çalıştırmadım, genelde haftada 1 kez ve sağlam yaptım ama gelişmedi, birde genetik zirvem buysa sporu bırakayım ben 38 santim bicepsim var ama o da biceps değil tricepsin kalınlığı bicepsim 2-3 aylık sporcu bicepsi gibi :D Hele uzun baş dediğimiz dış kısım hiç yok,vücuda göre çok kötü duruyor kolum

    Tavsiyen için de çok teşekkür ederim ben de overtraining ihtimalini düşündüğüm için zaten foruma konu açtım programa çoğunluk senin gibi onay vermesse uygulamıcam :)
     
    Son düzenleme: 30 Mayıs 2012
  4. GencGrafiker
    Offline

    GencGrafiker Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.002
    Beğenileri:
    1.135
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    Kocaeli
    Genetik zirvesinde olduğunu düşünmüyorum, overtraining olduğunuda.

    Kilo ve boyunu yazmamışsın, sonuçta her 75 kilo olan yıllarcada antrenman yapsa 40-45 kollara sahip olmaz. İki gün çalışmanın pek bir getirisi olacağını sanmam, çok küçük bir adele, hem iki gün çalışıp hemde bir tanesini sırtın arkasına eklemek belki geriye götürebilir.

    Biceps programınıda yazarsan daha fazla yardımcı olunabilir.
     
    Rinkushichi bunu beğendi.
  5. Rinkushichi
    Offline

    Rinkushichi Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    997
    Beğenileri:
    1.148
    Ödül Puanları:
    103
    Boyum 1.73, kilom 78 şuan , 85 kilo bulktan indim ufak bir definasyon yaptım 8 kiloyu güzel bir şekilde verdim kas-güç kaybı olmadan zaten kol da 38 de kaldı küçülmedi hafif yağlıyım daha fazla zayıflarsam çömez kalacam durdum o yüzden,tekrar temiz kilo almaya başladım ayda 1-2 kiloyu göbek büyütmeden rahat alırım diye düşünüyorum 12 ay hacim yapıcam yani tekrardan

    Biceps programlarım inan denemediğim kalmadı, son kullandığım program

    z-bar curl 12-10-8-6
    düz barla 21 tekniği 3 set
    concertation curl ters piramit 8-10-12-15
    en sondada yarım barfikste asılı kalıp 1 dk bekleme 4 kere

    Son programım bu 3 haftadır kullanıyorum, uygulamak istediğim programıda yukarıda yazdım zaten, gene 3-4 set 3 hareket aşırı ultra zorlamalı bir gün, diğer gün de süper set drop set ve zotmann curl gene 3-4 setten ama overtraining ihtimalini düşündüğümden foruma danışayım dedim, yorumlara göre uygulayacam yada klasik programlara devam edecem
     
    Son düzenleme: 30 Mayıs 2012
  6. Muscleguy
    Offline

    Muscleguy Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    216
    Ödül Puanları:
    53
    38 kol fena değil aslında ama seni anlıyorum yetmiyo ben de yaşıyorum aynı şeyi bicepsin dış kısmı bende de içe göre az dışa apırlık vermeye başladım onun için dış bölge hareketlerine odaklan ve bütün biceps hareketlerinde baş parmağın işaret parmağından önde olsun dış kısım için bütün hareketlerde ;) Hammer Curlden vazgeçme brachioradialis de devreye sokar ve dış kısım için çok iyi hareket
     
    Rinkushichi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş