Biceps Antrenmanım Nasıl Sizce ??

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ineedpower tarafından 3 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ineedpower
    Offline

    ineedpower Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    348
    Beğenileri:
    395
    Ödül Puanları:
    73
    pazartesi göğüs ve biceps çalışıyorum göğüsten sonra bicepse geçiyorum
    Z-Bar Barbell Curl 32kg 5x5tk
    Hammer Curl 12kg 4x8tk
    Concentration 10kg 3x10tk

    3 haftadır bu programı uyguluyorum haftada 1 kez çalıştırıyom kolları zaten 3-4 gün ağrıyor dinlenmede sorun yok kollar şuan gözle görülür kalınlaştı tricepste çalıştıgım için 1buçuk cm artmıştır ölçmedim ama ilk hafta sabah kalktıgımda bardağı tutacak gücüm bile kalmamıştı ama şimdi alıştım fazla ağrı olmuyor sizce kg artırmalımıyım antrenmanda ? artırırsam barbellde kaç kg daha koymalıyım şimdiden teşekkürler
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    bu tür sorular bana garip gelıyor hafıf gelıyorsa artırın kendı vucudunuzu bızden daha ıyı tanırsınız son 2 harekette maxımum zorlanıcağınız şekılde artırın agırlıgı ayrıca her ay ölçu alınkı gelısme varmı yokmu takıp edın
     
  3. halil98
    Offline

    halil98 Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Bence antıremanların da hareket çeşidini arttırıp . tekrar sayısını düşürmelisin ne de olsa biceps kasları küçük ve hızlı yorulan kaslar.4-5 günlük ağrı normal değil en fazla 2 gün ağrı olmalı bence fazla zorlama gelişeyim derken kaslarından olma.iyi çalışmalar
     
  4. ineedpower
    Offline

    ineedpower Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    348
    Beğenileri:
    395
    Ödül Puanları:
    73
    o zaman yeni programım şöyle olsa nasıl olur
    ilk hammer curl 14kg 4x6tk
    concentration 10 kg 3x10tk
    son olarak max ağırlık en zorlayıcı olarak 35kg barbell 5x5tk
     
  5. TorettoEA
    Offline

    TorettoEA Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0

Sayfayı Paylaş